ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ

Автор(и)

  • Olexandr Romanovskiy Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна
  • Tetyana Goncharenko Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

педагогічні умови, професійна підготовка, інженери-програмісти, активізація студе-нтів, дуальний підхід

Анотація

Досліджується проблема професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів в технічному університеті. Розглядається реалізація педагогічних умов, що сприяють удосконаленню цієї підготовки. Пропонуються шляхи впровадження запропонованих педагогічних умов у процес професійної підготовки студентів.

Біографії авторів

Olexandr Romanovskiy, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою, член-кореспондент НАПН України, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами

ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет

“Харківський політехнічний інститут”, Харків, Україна

Tetyana Goncharenko, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

доцент кафедри іноземних мов Національного технічного університету

«Харківський політехнічний інститут», Харків, Україна

Посилання

Бернавская М. В. Формирование профессиональной коммуникативной компетентности при подготовке инженеров-программистов: диссерт. … канд.пед.н.: 13.00.08 – «Теория и методика профессионального образования» / Бернавская М.В. Владивосток, 2007. 216 с.

Булахова Я. В. Педагогічні умови навчання іноземних мов майбутніх інженерів-програмістів засобами мультімедійних програм: автореф. десерт. … канд.пед.н.: 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / Булахова Я.В. Луганськ, 2007. 20 с.

Вінник М. О. Використання інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх інженерів-програмістів / М.О. Вінник // Інформаційні технології в освіті. 2014. Вип. 18. С. 132-138.

Вінник М. О. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу: автореф. десерт. … канд.пед.н.: 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / Вінник М.О. Херсон, 2016. 20 с.

Гладышева М. М. Формирование исследовательских умений будущих инженеров-программистов в процессе их профессиональной подготовки: диссерт. … канд.пед.н.: 13.00.08 – «Теория и методика профессионального образования» / М. М. Гладышева. Магнитогорск, 2009. 187 с.

Гришко Л. В. Методична система навчання основ програмування майбутніх інженерів-програмістів: автореф. десерт. … канд.пед.н.: 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / Гришко Л.В. К. 2009. 20 с.

Дубініна О. М. Теоретичні і методичні засади формування математичної культури майбутніх фахівців з програмної інженерії в процесі професійної підготовки: дисерт. … докт.пед.н.: 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / О.М. Дубініна. Х. 2015. 492 с.

Ільясова Ф. С. Методика навчання технології розробки програмного забезпечення майбутніх інженерів-програмістів: автореф. десерт. … канд.пед.н.: 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / Ф.С. Ільясова. К. 2014. 20 с.

Ишакова Е. Н. Гуманитарное знание как фактор совершенствования инженерного образования программистов: диссерт. … канд.пед.н.: 13.00.08 – «Теория и методика профессионального образования» / Е.Н.Ишакова. Оренбург, 2004. 194 с.

Кучерук О. Я. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх інженерів-програмістів / О. Я. Кучерук // Науковий огляд. 2014. Том 3. № 2. С. 79-86.

Крючковский В. В. Интроспективный анализ. Методы и средства экспертного оценивания: монография / B.В.Крючковсий. Херсон: Гринь Д. С., 2011. 168 с.

Мустафина Д. А. Формирование конкурентоспособности будущих инженеров-программистов в техническом вузе: диссерт. … канд.пед.н.: 13.00.08 – «Теория и методика профессионального образования» / Д.А. Мустафина. Волгоград, 2010. 164 с.

Осадчий В. В., Осадчая Е. П. Анализ проблемы профессиональной подготовки программиста и пути ее решения // Образовательные технологии и общество. 2014. №3. С.362-377.

Падалко Н. Й. Формування професійних знань в майбутніх програмістів у процесі вивчення математичних дисциплін: автореф. дисерт. … канд.пед.н.: 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / Падалко Н.Й. Житомир, 2008. 20 с.

Рекомендации по преподаванию програмной инженерии и информатики в университетах = Software Engineering 2004: Curriculum Guidelines for Undergraduate Degree Programs in Software Engineering; Computing Curricula 2001: Computer Science: пер.с англ. М.: ИНТУИТ.РУ «Интернет-Университет Информационных Технологий», 2007. 462 с.

Рычкова А. А. Дистанционные образовательные технологии как средство формирования профессиональной самостоятельности будущих инженеров-программистов: диссерт. … канд.пед.н.: 13.00.08 – «Теория и методика профессионального образования» / Рычкова А.А. Оренбург, 2010. 235 с.

Сейдаметова З. С. Методична система рівневої підготовки майбутніх інженерів-програмістів за спеціальністю «Інформатика»: автореф. десерт. … докт.пед.н.: 13.00.02 – «Теорія та методика навчання (інформатика)» / Сейдаметова З.С. – 38 с.

Седов В. Є. Формування фахової компетентності майбутніх інженерів-програмістів в умовах магістратури: дисерт. … канд.пед.н.: 13.00.04 – «Теорія та методика професійної освіти» / Седов В.Є. Херсон, 2016. 40 с.

Седов В. Є. Формування фахової компетентності майбутніх інженерів-програмістів в умовах магістратури: автореф. дисерт. … канд.пед.н.: 13.00.04 – «Теорія та методика професійної освіти» / Седов В.Є. Херсон, 2016. 22 с.

Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі: Монографія / Семеріков С.О. К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. 340 с.

Стрілець В. В. Проектна методика навчання англійської мови майбутніх програмістів із застосуванням інформаційних технологій: автореф. десерт. … канд.пед.н.: 13.00.02 – «Теорія і методика навчання: германські мови» / Стрілець В.В. К. 2010. 20 с.

Чірва І. В. Методика навчання майбутніх інженерів-програмістів англійського діалогічного мовлення з використанням комп’ютерних програм: автореф. десерт. … канд.пед.н.: 13.00.02 – «Теорія і методика навчання: германські мови» / Чірва І.В. К. 2008. 20 с.

Шалкина Т. Н. Информационно-предметная среда как фактор подготовки будущих инженеров-программистов: диссерт. … канд.пед.н.: 13.00.08 – «Теория и методика профессионального образования» / Шалкина Т.Н. Оренбург, 2003. 190 с.

Щедролосьєв Д. Є. Методична система навчання дискретної математики майбутніх інженерів-програмістів засобами інформаційних технологій: автореф. десерт. … канд.пед.н.: 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / Щедролосьєв Д.Є. Херсон, 2011. 20 с.

[Електроний ресурс] - Ресурс доступу: https://news.finance.ua/ru/news/-/411572/it-industriya-okazalas-na-tretem-meste-v-strukture-eksporta-ukrainy-infografika

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ