АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ БАЗОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ БАКАЛАВРІВ З ПСИХОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Svetlana Reznik Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Irina Khavina Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

експериментальне дослідження, педагогічний експеримент, бака-лавр з психології, професійні базові компетенції

Анотація

У статті розглядаються результати експериментального дослі-дження формування професійних базових компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін. Описано мету, завдання та методи експери-ментального дослідження. Аналіз результатів педагогічного експерименту дозволив підтвердити ефективність розробленої педагогічної технології формування професій-них базових компетенцій бакалаврів з психології.

Біографії авторів

Svetlana Reznik, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами імені академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»,Харків,Україна

Irina Khavina, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

здобувач наукового ступеня кандидата педагогічних наук, асистент кафедри

педагогіки та психології управління соціальними системами імені

академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет

«Харківський політехнічний інститут», Харків, Україна

Посилання

Кушнер Ю. З. Методология и методы педагогического исследования (учебно-методическое пособие. Могилев, 2001. 66 с.

Гончаренко С. Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2002. Випуск 4 (8). С. 15-22.

Загвязинский В. И., Атаханов Р. Методология и методы психолого-педагогического исследования: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. М, 2005. 208 с.

Золотухина С. Т., Згурская М. П., Ионова Е. Н. , Микитюк С. А., Пономарев А. С. Статистические методы в педагогических исследованиях высшей школы: учебное пособие. Харьков, 2012. 161 с.

Зязюн І. А. Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: [3бірник наук. пр.] / За ред. І.А. Зязюна та Н.Г. Ничкало. К., 2003. 680 с.

Романовський О. Г. Теоретичні і методичні основи підготовки інженера у вищому навчальному закладі до майбутньої управлінської діяльності: дис....д.пед.н.: 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти. К., 2001. 490 с.

Резнік С. М. Організація дослідно-експериментальної роботи по формуванню управлінських умінь і навичок майбутніх інженерів. Теорія і практика управління соціальними системами. 2005. № 2. С. 89-102.

Сисоєва С. О., Кристопчук Т. Є. Методологія науково-педагогічних досліджень. Рівне, 2013. 360 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ