МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ВНЗ

Автор(и)

  • Olena Romanovska Українська інженерно-педагогічна академія, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

імідж, конкурентоспроможність, вищий навчальний заклад, імідж вищого навчального закладу, управління, процес, модель

Анотація

Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як управління іміджем вищого навчального закладу. Запропоновано модель процесу управління іміджем вищого навчального закладу на підставі проектного підходу та надані рекомендації щодо її впровадження.

Біографія автора

Olena Romanovska, Українська інженерно-педагогічна академія

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії

Посилання

Дагаева Е. А. Управление имиджем вуза // Управление персоналом. – 2005. – № 3. – С. 26-28.

Красовский Ю. Д. Организационное поведение Юнити-Дана, М. 2003 512с.

Кузин Ф.А. Современный имидж делового человека, бизнесмена, политика. – М.: Ось-89, 2002. – 512 с.

Ма Фен.,Модель процесса формирования и управления имиджем учебного заведения/ Ма Фен, С.Н Гловацкая., С.В. Руденко // Вісник Одеського національного морського університету. – 2013. - № (1) 37. – С. 204-211.

Огилви Д. Откровения рекламного агента. М., 1994.

Перелыгина Е. Б., Деркач А.А. Имидж как феномен интерсубъектного взаимодействия: содержание и пути развития: Монография./ Е. Б Перелыгина., А.А. Деркач/ – М.: Международный акмеологический институт, 2003. – 635 с.

Шепель В. М. Имиджелогия. Секреты личного обаяния. – М.: Культура и спорт, ЮНИТИ, 1994. – 320 c.

Щербаков А.В. Имидж образовательного учреждения // Справочник руководителя образовательного учреждения. – 2008. – № 9. – С. 39-46.

Mallory Stark Creating a Positive 2005, Professional Image. – Website: http://hbswk.hbs.edu/item/4860.html

Schrage M. Serious Play: How the World’s Best Companies Simulate to Innovate. – Harvard Business Review Press. – 2000. – 272 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНІВ ЛІДЕРСТВА, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ОБ’ЄКТУ