МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
імідж, конкурентоспроможність, вищий навчальний заклад, імідж вищого навчального закладу, управління, процес, модельАнотація
Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як управління іміджем вищого навчального закладу. Запропоновано модель процесу управління іміджем вищого навчального закладу на підставі проектного підходу та надані рекомендації щодо її впровадження.
Посилання
Дагаева Е. А. Управление имиджем вуза // Управление персоналом. – 2005. – № 3. – С. 26-28.
Красовский Ю. Д. Организационное поведение Юнити-Дана, М. 2003 512с.
Кузин Ф.А. Современный имидж делового человека, бизнесмена, политика. – М.: Ось-89, 2002. – 512 с.
Ма Фен.,Модель процесса формирования и управления имиджем учебного заведения/ Ма Фен, С.Н Гловацкая., С.В. Руденко // Вісник Одеського національного морського університету. – 2013. - № (1) 37. – С. 204-211.
Огилви Д. Откровения рекламного агента. М., 1994.
Перелыгина Е. Б., Деркач А.А. Имидж как феномен интерсубъектного взаимодействия: содержание и пути развития: Монография./ Е. Б Перелыгина., А.А. Деркач/ – М.: Международный акмеологический институт, 2003. – 635 с.
Шепель В. М. Имиджелогия. Секреты личного обаяния. – М.: Культура и спорт, ЮНИТИ, 1994. – 320 c.
Щербаков А.В. Имидж образовательного учреждения // Справочник руководителя образовательного учреждения. – 2008. – № 9. – С. 39-46.
Mallory Stark Creating a Positive 2005, Professional Image. – Website: http://hbswk.hbs.edu/item/4860.html
Schrage M. Serious Play: How the World’s Best Companies Simulate to Innovate. – Harvard Business Review Press. – 2000. – 272 p.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: