ФОРМУВАННЯ ГУМАНІТАРНОЇ КУЛЬТУРИ У ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА ОСНОВІ ГУМАНІТАРНО-АКСІОЛОГІЧНОГО КОНЦЕПТУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.1.09Ключові слова:
гуманітарно-аксіологічний концептуальний підхід в освіті, іноземні студенти, гуманітар-на культура іноземних студентів, формування гуманітарної культури іноземних студен-тів, принципи міжпредметної інтеграції, полікультурності, діалогічності, врахування національно- та індивідуально-психологічних осАнотація
В статті здійснено аналіз сутнісної характеристики гуманітарної культури іноземних студентів на основі гуманітарно-аксіологічного концептуального підходу до освіти; розглянуто структуру і зміст гуманітарної культури; з’ясовано його місце та обґрунтовано важливість застосування; розглянуто питання реалізації представленого підходу в системі навчання іноземних студентів; обґрунтовано необхідність застосування принципів міжпредметної інтеграції, полікультурності й діалогічності, врахування національно- та індивідуально-психологічних особливостей іноземних студентів як засобу формування їхньої гуманітарної культури в процесі навчання.
Посилання
Азарова Л. Є., Іванець Т. Ю. Українська мова для іноземних студентів. Країнознавство: Навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ, 2012. 132 с
Ананьев Б. Г. Избранные психологические труды: В 2 т.. Под ред. А. А.Бодалева и др.. М.: Педагогика, 1980. 288 с.
Арнольдов А. И. Человек в мире культуры. М.: МГИК, 1992. 237 с.
Арсеньев Д. Г., Зинковский А.В., Иванова М. А. Социально-психологические и физиологические проблемы адаптации иностранных студентов. СПб.: Изд. СПбГПУ, 2003. 160 с.
Гуменюк В. Сучасні концептуальні підходи до роботи з керівниками ЗНЗ у системі післядипломної освіти // Нова педагогічна думка. 2014. № 4. С. 11 – 16.
Жеглова О. А. Розвиток гуманітарної культури студентів вузу в умовах межпредметной інтеграції дисциплін гуманітарного циклу // Теорія і практика освіти в сучасному світі: матеріали Міжнар. науч. конф. СПб .: Реноме, 2012. С. 9-12.
Запесоцкий А. С. Гуманитарная культура как основа развития личности и общества. «Гуманитарная культура как фактор преобразования России». Международные Лихачевские научные чтения. 1997 г. Избранные доклады. [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://www.lihachev.ru/chten/ 1997izbrannoe/5475/zapesotsky/ – 19.12.2015
Зязюн І. А. Гуманістична парадигма в освіті // Вища освіта в Україні: реалії, тенденції, перспективи розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. К.: 1996. Ч. 1. С. 8-12.
Каган М. С. Человеческая деятельность. Опыт системного анализа. М.: Политиздат, 1974. 238 с.
Павлова Л. В. Развитие гуманитарной культуры студентов вуза. Монография. М.: Издательский дом «Академия Естествознания», 2010. 303 с.
Савельева Н. Н. Развитие гуманитарной культуры студентов университета : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.08. Омск, 2005. 22 с.
Тулупникова Т. Ю. Учёт национально-психологических особенностей иностранных студентов из стран Африки при обучении в вузах России. [ Электронный ресурс] Режим доступа: http://www.rusnauka.com/ESPR2006/Psihologia/5tulupnikova %20t.ju..doc.htm
Шиянов Е. Н., Котова И. Б. Развитие личности в обучении : учеб. Пособие для студ. пед вузов. М.: М.: «Академия». 1999. 288 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: