УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН У СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.2.10Ключові слова:
самостійна робота студентів психологів, позааудиторана робота, природничо-наукові дисципліниАнотація
У статті розглядаються питання удосконалення викладання природничо-наукових дисциплін у студентів-психологів на основі організації та активізації самостійної позааудиторної роботи студентів над навчальним матеріалом. Детально розглянуто ключові підходи до самостійної роботи під час викладання природничо-наукових дисциплін, особливості планування та проведення різних видів самостійної роботи. Наведено основні елементи завдань до самостійної позааудиторної роботи студентів-психологів для дисциплін природничо-наукового циклу.
Посилання
Дмитриченко, М.Ф., Хорошун, Б. І., Язвинська, О. М., & Данчук В. Д. (2006) Вища освіта і Болонський процес. К.: Знання України, 440 с.
Петров Э. Г., Радванская, Л. Н., & Шаронова Н. В.(2007) Современные технологии обучения в высшей школе: учеб. пособие. Х.: Коллегиум, 172с.
Романовський О. Г., Пономарьов, О. С., & Ігнатюк О. А. (2011) Формування психологічної готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності : Монографія. Х. : Видавець Савчук О.О.; НТУ «ХПІ»,336 с.
КоновалаО. А. (2012) Теорія і практика організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів : Монографія. Кривий Ріг: Книжкове видавництво Киреєвського, 380
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: