ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ МУЛЬТИМЕДІА НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

Автор(и)

  • Liudmyla Zelens'ka Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, Україна
  • Olena Tarapat Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

smart-освіта, сучасні педагогічні технології на заняттях з української мови як іноземної, вмотивоване навчання, комп’ютерне навчальне середовище, мультимедійні презентації

Анотація

У статті розглянуто особливості використання засобів мультимедіа на заняттях з української мови як іноземної з метою підвищення рівня вмотивованості навчання іноземних студентів. Звернуто увагу на важливості поєднання доцільно дібраного лексичного матеріалу з візуалізацією понять, явищ, процесів, що допомагатиме студентам-іноземцям опанувати лексичне значення нових слів.

Біографії авторів

Liudmyla Zelens'ka, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди

доктор педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди; Харків, Україна

Olena Tarapat, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди

аспірант кафедри української мови, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди; Харків, Україна

Посилання

Bader, V.I. (2012) Electronic lingvodidactics: state and prospects. [E-Linguistics: Status and Perspectives]. Osvita ta pedahohichna nauka, vol. 2, p. 34 – 43. Access mode: http://pedagogicaljournal.

luguniv.edu.ua/archive/2012/N2/article/4/Bader_ua.pdf [in Ukrainian]

Hurevych, R.S. & Kademiia, M.Yu. (2016) Smart education is a new paradigm of modern education. [Smart education is a new paradigm of the modern education system]. Teoriia i praktyka upravlinnia sotsial'nymy systemamy: filosofiia, pedahohika, sotsiolohiia, vol. 4, p. 71 – 78. Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2016_4_9 [in Ukrainian]

Husieva, N. & Kyzymenko, I. (2016) The role of a teacher and student in SMART education. [The role of the teacher and the student in the space of SMART-education]. Smart-osvita: resursy ta perspektyvy. Theses of reports. Kyiv, p.371 – 374. Access mode: https://knute.edu.ua/file/MTc=/d87f90e5eab7630e4cf4b87b407aab8a.pdf [in Ukrainian]

Maslova, N. (2014) Smart-technology teaching in high school. [Smart-technology teaching in high school]. Smart-osvita: resursy ta perspektyvy. Theses of reports. Kyiv, p. 81 – 83. Access mode: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/27c76eed8882ee254a932fe741d16af7.pdf. [in Ukrainian]

Linda Nilson (2010). Teaching At Its Best: A Research-Based Resource for College Instructors, 3rd edition, p. 55. Access mode: https://www.pharmacy.cmu.ac.th/unit/unit_files/files_download/2014-05-02Teaching-at-its-best.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-10

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ