МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ МОДЕЛІ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.01.05

Ключові слова:

методика, експериментальна робота, інноваційна культура, розвиток, майбутній керівник, заклад загальної середньої освіти, магістерська підготовка

Анотація

стаття присвячена опису окремих частин експериментальної роботи, загальна мета якої передбачала визначення ефективності реалізації розробленої структурно-функціональної моделі системи розвитку інноваційної культури майбутнього керівника установи загальної середньої освіти в процесі магістерської підготовки. Визначальним у педагогічному експерименті стала задача по перевірці ефективності педагогічних умов реалізації зазначеної структурно-функціональної моделі, можливостей забезпечення цілісності процесу розвитку досліджуваного феномена.

Біографія автора

Dmytro Kozlov, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

кандидат педагогічних наук, доцент, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка; Суми, Україна

Посилання

Dobrenkov, V. I., Kravchenko, A. I. (2004), “Methods of sociological research” Monohrafiia, M.: INFRA-M, p. 768

Honcharenko, S. U. (2010), “About the fundamental and applied pedagogical research”, “Profesijna osvita: pedahohika ta psykholohiia: pol.-ukr. schorichnyk, ukr-pol. zhurnal”, red. Tadeusz Levowicki, Jolanta Wilsz, Ivan Ziazun, Helly Nichkalo, Czestochowa, K., vol. 12, pp. 113 – 124

Khrykov, Ye. M. (2017), “Methodology of pedagogical science”, Monohrafiia, Kharkiv: FOP Panov A. M., p. 237

Sikorsky, P. I. (2000), “Theory and methodology of differentiated learning”, Monohrafiia, Lviv: SPOLOM, p. 421

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-20

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ