ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦЯ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.01.06Ключові слова:
розвиток педагогічної культури, професійна культура, майбутні викладачі, структура педагогічної культури, інноваційна діяльність, гуманізм, толерантністьАнотація
у роботі розглянуто педагогічну культуру майбутнього викладача, вивчено теоретичний зміст та її співвідношення із професійною культурою та діяльністю. Проведено аналіз думки з питань поетапної зміни змісту, структури та методологічної бази формування педагогічної культури. Наведено сучасне уявлення про складові досліджуваної дефініції здобувачів освітнього рівня магістр, а також представлено структуру педагогічної культури викладача та її значущі і найменш впливові на ефективність діяльності компоненти. Проведено анкетування щодо пріоритетності впливу елементів педагогічної культури на її рівень у цілому.
Посилання
Cabinet of Ministers of Ukraine (1994), “State National Program “Education”. XXI century Ukraine”, K.: Rajduha, p. 61
Honcharenko, S. U. (1997), “Ukrainian Pedagogical Dictionary”, Kyiv “Lybid'”, p. 375
Vul'fov, B. Z. (1995), “Teacher: professional spirituality”, Pedagogika, no. 2, p.48 – 52
Slastenin, V. A., Isaev, I. F., Shmjahov, E. N. (2002), “Pedagogy”, Uchebnoe posobie dlja vysshih uchebnyh zavedenij, pod red. V. A. Slastenina, M.: Izdatel'skij centr “Akademija”, p. 576
Synytsia, M. O. (2017), “The use of multimedia technologies in the educational process of universities as a means of forming pedagogical knowledge”, Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, pp. 418 – 438
Isaev, I. F. (2002), “Professional and pedagogical culture of a teacher”, Ucheb.posobie dlja stud.vyssh.ucheb.zavedenij, M.: Izdatel'skij centr “Akademija”, p. 208
Kovalenko, L. A. (2009), “Psychological content of the professional culture of the teacher”, Problemy suchasnoi psykholohii, no.6, pp. 331 – 339
Honcharenko, S. U. Nychkalo, N. H. (2012), “State vocational education standards: theory and methods”, “Economic sciences”, Khmel'nyts'kyj , t. 2, p.334
Dzhyhun, L. M., “The use of innovative technologies in higher education”, Aktual'ni pytannia teorii ta praktyky psykholoho-pedahohichnoi pidhotovky majbutnikh fakhivtsiv: tezy dopovidej V Vseukrapns'koi naukovo-praktychnoi konferentsii (Khmel'nyts'kyj, 3sh-31 bereznia 2017 r.), Khmel'nyts'kyj: KhNU
Ponomar'ov, O. S., Romanovs'kyj, O. H., Ihnatiuk, O. A., Zghurs'ka, M. P. (2011), “Professional teacher culture”, Navch.-metod. posib., Kharkiv: NTU “KhPI”, p. 198
Ponomar'ov, O. S., Zavietnyj, S. O., Pazynich, S. M., Tischenko, L. M. (2015), “Culture of the teacher”, Monohrafiia, za red. O. S. Ponomar'ova, Kharkiv: “Mis'kdruk”, KhNTUSH im. P. Vasylenka, p. 320, p. 309
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: