ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ КОУЧИНГОВОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ "МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ В ПСИХОЛОГІЇ"

Автор(и)

  • Anastasiia Knysh Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.2.02

Ключові слова:

математичні методи, математичні компетенції, коучинговий підхід, технології викладання

Анотація

В статті аналізуються проблеми, що виникають в процесі викладання дисципліни «Математичні методи в психології» студентам-психологам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Надається порівняння самоаналізу та об`єктивного оцінювання математичних компетенцій майбутніх психологів. Описуються можливості використання коучингового підходу при викладанні в закладах вищої освіти. Подано стислий опис програми заходів, що передбачають використання коучингового підходу при викладанні дисципліни «Математичні методи в психології». Наводяться емпіричні докази ефективності запропонованої програми заходів з використанням коучингового підходу.

Біографія автора

Anastasiia Knysh, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків, Україна

 

Посилання

Аткинсон, М. (2013) Жизнь в потоке: Коучинг. М.: Альпина Паблишер, 330 с.

Аткинсон, М., & Чойс, Т. (2015) Мастерство жизни. Внутренняя динамика развития. М.: Альпина Паблишер,214 c.

Голви, Т. (2010) Работа как внутренняя игра: 2-е изд. М.: Альпина Паблишер, 263 с.

Дауни, М. (2007) Эффективный коучинг: Уроки коучакоучей. М.: Добрая Книга,288с.

Романовський, О. Г. (2014) Конспект лекцій, методичні вказівки та контрольні завдання з курсів "Вікова психологія" та "Педагогічна психологія" : для студ. освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" зі спец. 6.030102 "Психологія". Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". Х.: ТОВ "Друкарня Мадрид", 76 с.

Підсумки реєстрації для участі в ЗНО [Електронний ресурс]: Український Центр оцінювання якості освіти, 2018. Режим доступу: http://testportal.gov.ua/stat/ (20.05.2018).

Романова, С. М. (2010) Коучинг як нова технологія в професійній освіті. Вісник Національного авіаційного університету. Т. 1. С. 83–88.

Сидоренко, В. В. (2014) Педагогічний коучинг як інноваційна технологія науково- методичного супроводу професійно-особистісного розвитку вчителя в системі післядипломної освіти. Наукова скарбниця освіти Донеччини. Донецьк: № 3 (14). С. 13-19.

Стар Дж. (2016) Полное руководство по принципам, методам и навыкам персонального коучинга. М.: Претекст, 380 с.

Уитмор Дж. (2005) Коучинг высокой эффективности. М.: Международная академия корпоративного управления и бизнеса, 168 с.

Цыбина, Е. А. (2007) Коучинг в обучении студентов старших курсов английскому языку : учеб. пособ. Ульяновск :УлГТУ,75 с.

Швець, В. О. (2005) До питання про якість шкільної математичної освіти. Дидактика математики: проблеми і дослідження. № 24. С. 261-267.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ