ОСНОВНІ ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПСИХОЛОГА

Автор(и)

  • Kyrylo Boldyrev Національний технічнычний університет “Харківський політехнічний інститут”, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.3.04

Ключові слова:

професійна компетентність, інноваційні методи навчання, імітаційні методи, неімітаційні методи, ігрові методи, групові методи

Анотація

У статті проаналізовано основні інноваційні методи навчання, що активно використовуються у сучасній педагогічній практиці. Досліджено їх значення та місце у сучасній педагогічній ієрархії, визначено загальну кількість відведеного часу на їх пряме застосування у вітчизняних педагогічних програмах підготовки психолога та роль студента і викладача при реалізації інноваційних методів навчання.

Біографія автора

Kyrylo Boldyrev, Національний технічнычний університет “Харківський політехнічний інститут”

аспірант кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами

ім. акад. І.А. Зязюна Національного технічного університету

“Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна

 

Посилання

Романовський, О.Г., Пономарьов, О.С., Гура, Т.В., Книш, А.Є., & Бондаренко, В.В (2017) Психологія управлінської діяльності лідера: навчальний посібник. Х.: 100 с.

Романовський, О. Г., Резнік, С. М., Гура, Т.В., Панфілов, Ю.І, Головешко, Б.Р., & Бондаренко, В.В. (2017) Лідерські якості в професійній діяльності. Х.: НТУ»ХПІ», 143 с.

Пряжников, Н.С., & Пряжникова, Е.Ю. (2001) Психология труда и человеческого достоинства: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. М: Издательский центр «Академия», 480 с.

Loren, J. Naidoo. (2016) Team OCB, leader charisma, and organizational change: A multilevel study. The Leadership Quarterly. Issue 6. p. 869-882

Рамуль, К. А. (1965) О психологии ученого и, в частности, ученого-психолога. Вопросы психологии. № 6. С. 126—135.

Равен, Дж. (2001) Фрагмент книги «Компетентность в современном обществе». Психологический журнал. Т. 22. № 4. С. 102—106.

Johanna Vuori. (2011) Leadership Frames of Program Directors at Finnish Universities of Applied Sciences. T.: Tampere University Press, 186 p.

Романовський, О.Г., Пономарьов, О.С., Пазинiч, С.М., Черваньова, З.О., & Гайворонська, В.В. (2007) Зміст i сутність педагогічної діяльності: Навч. посібник. Х.: НТУ «ХПI», 228 с.

Кремінь, В. Г. (2008) Енциклопедія освіти . К. : Юрінком Інтер, 493 с

Ушинский, К. Д. (2002) Проблемы педагогики. Львов: Изд-во УРАО, 592 с.

Волощук, І. С. (1998) Науково-педагогічні основи формування творчої особистості. К. : Педагогічна думка, 149 с.

Тарасова, С. М. (2006) Формування у майбутніх менеджерів фінансово-економічного профілю готовності до управлінської діяльності : дис. канд. пед. наук: 13.00.04. Кіровоград: держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка, 232 с.

Мойсеюк, Н. Є. (2007) Педагогіка : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. 5-е вид., доп. і перероб. К.: Б. в., 656 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ