ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ

Автор(и)

  • Lina Zinchenko Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7927-3535

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.01.02

Ключові слова:

педагогічні умови, професійна відповідальність, фізична культура і спорт, майбутні фахівці, освіта

Анотація

розглянуто педагогічні умови формування професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Розкриті поняття “педагогічні умови”, “професійна відповідальність”. Проаналізовані наукові літературні джерела і наведені педагогічні умови, що виділені сучасними науковцями з педагогіки, психології, соціології, права. Доведено, що формування професійної відповідальності у майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у закладах вищої освіти є одним із важливих аспектів виховання та навчання.

Біографія автора

Lina Zinchenko, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

аспірант, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. І.А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Харків, Україна

Посилання

Buksha, S.B. (2014), “Theoretical substantiation of pedagogical conditions of formation of professional responsibility of future teachers of the basics of health”, Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, Pedahohichni nauky, no. 5(2), pp. 139 – 146

Durmanenko, O. (2012), “Theoretical analysis of the concept of “pedagogical conditions” in the context of monitoring educational work in higher education”, Molod i rynok, no. 7(90), pp. 135 – 138

Zinchenko, L. (2020), “The main responsibilities of a specialist in physical culture and sports in today's society”, “Dynamics of the development of world science”, Abstracts of the 6th International scientific and practical conference, Vancouver, Canada: Perfect Publishing, pp. 571 – 575, available at: http://sci-conf.com.ua

Kocherha, O. M. (2012), “Formation of social responsibility among students of the pedagogical college”, Dys.…kand. pedahoh. nauk: spets. 13.00.07 “Teoriia ta metodyka vykhovannia”, Nizhyn, p. 285

“New Ukrainian Dictionary of Interpretation: 4 T ” (1999), K.: Akonit, t. 2. p. 632

Ponomarov, O. S. Sereda, N. V., Chebotarov, M. K. (2013), “Responsibility as a pedagogical category”, Navch.-metod. posib, Kharkiv: Vyd-vo Pidruchnyk NTU “KhPI”, p. 172

Ponomarov, O. S., Zinchenko, L. V. (2019), “Professional responsibility in sports pedagogy”, Navch. Posib, Kharkiv: NTU “KhPI”, Vydavets O. A. Miroshnychenko, p. 200

Satanovska, L. (2015), “Formation of professional responsibility of future education managers in higher education”, Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, Pedahohika, vol. 1, pp. 65 – 70, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutshp_2015_1_18

Sopivnyk, I. V. (2014), “Education of moral responsibility of rural yout”, Monohrafiia, K.:”TsP “Komprynt”, p. 352

Khromchenkova, N. M. (2018), “Pedagogical conditions of formation of professional responsibility of future journalists”, Naukovyi zhurnal “Molodyi vchenyi”, no. 12 (64) december, pp. 119 – 123

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-20

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ