ОРГАНИЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ФАСИЛІТАТИВНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Eugene Vorobieva Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6269-578X
  • Yulia Chebakova Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-9317-8585

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.01.04

Ключові слова:

освітній процес, сучасний заклад вищої освіти, фасилітативний підхід

Анотація

в статті висвітлено особливості реформування освітнього процесу у закладах вищої освіти; визначено актуальність діяльності сучасного викладача закладу вищої освіти як фасилітатора; проаналізовано та узагальнено особливості впровадження фасилітативного підходу в освітній простір сучасних ЗВО; публікація містить узагальнення та висновки щодо змісту та особливостей впровадження фасилітативного підходу в професійній діяльності науково-педагогічних працівників ЗВО.

Біографії авторів

Eugene Vorobieva, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. А. Зязюна, Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна

Yulia Chebakova, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. А. Зязюна, Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна

Посилання

“About education” (2017), Law of Ukraine dated 05.09.2017 № 2145-VІІІ, Verkhovna Rada Vedomosti, no. 38 – 39, p. 380

“Regulations on accreditation of educational programmes for which applicants for higher education are trained”, Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy, available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0880-19

“Guidelines for the accreditation of educational programmes”, available at: https://projects.lnu.edu.ua/quaere/wp-content/uploads/sites/6/2018/10/

“About higher education” (2014), Law of Ukraine dated 01.07.2014 No. 1556-VII, Ofitsijnyj visnyk Ukrainy, no. 63, p. 7

“Two strategies for managing the development of innovative processes in education”, Vestnik Altajskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta, available at: http://www.uni-altai. ru/Journal/vestnik/ARHIW/N1_1999/nauch_konf/pou.html.

Andrushchenko, V. (2018), “Academic dishonesty as a challenge to the nation's intellectual capacity”, Holos Ukrainy, no. 132 (6887), p. 10

Rogers, K., Freberg, D. (2002), “Freedom to learn”, Smysl, p. 527

Tatarenkova, I., Kibets, V. (2015), “Lecturer as a facilitator of an innovative educational process at a university”, Sovremennye problemy nauki i obrazovanija, no.1, part.1, p. 948 – 956

Dimukhametov, R.S (2006), “Facilitation in the system of teacher training: diss. for the sciences. of dr. ped. sciences: special. 13.00.08, “Teoriia ta metodyka profesijnoi osvity”, Magnitogorsk. p. 350

Romashina, S. Ya. (2011), “Facilitative pedagogy”, Barnaul: Alphabet, p. 300

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-20

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ