ОРГАНИЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ФАСИЛІТАТИВНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.01.04Ключові слова:
освітній процес, сучасний заклад вищої освіти, фасилітативний підхідАнотація
в статті висвітлено особливості реформування освітнього процесу у закладах вищої освіти; визначено актуальність діяльності сучасного викладача закладу вищої освіти як фасилітатора; проаналізовано та узагальнено особливості впровадження фасилітативного підходу в освітній простір сучасних ЗВО; публікація містить узагальнення та висновки щодо змісту та особливостей впровадження фасилітативного підходу в професійній діяльності науково-педагогічних працівників ЗВО.
Посилання
“About education” (2017), Law of Ukraine dated 05.09.2017 № 2145-VІІІ, Verkhovna Rada Vedomosti, no. 38 – 39, p. 380
“Regulations on accreditation of educational programmes for which applicants for higher education are trained”, Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy, available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0880-19
“Guidelines for the accreditation of educational programmes”, available at: https://projects.lnu.edu.ua/quaere/wp-content/uploads/sites/6/2018/10/
“About higher education” (2014), Law of Ukraine dated 01.07.2014 No. 1556-VII, Ofitsijnyj visnyk Ukrainy, no. 63, p. 7
“Two strategies for managing the development of innovative processes in education”, Vestnik Altajskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta, available at: http://www.uni-altai. ru/Journal/vestnik/ARHIW/N1_1999/nauch_konf/pou.html.
Andrushchenko, V. (2018), “Academic dishonesty as a challenge to the nation's intellectual capacity”, Holos Ukrainy, no. 132 (6887), p. 10
Rogers, K., Freberg, D. (2002), “Freedom to learn”, Smysl, p. 527
Tatarenkova, I., Kibets, V. (2015), “Lecturer as a facilitator of an innovative educational process at a university”, Sovremennye problemy nauki i obrazovanija, no.1, part.1, p. 948 – 956
Dimukhametov, R.S (2006), “Facilitation in the system of teacher training: diss. for the sciences. of dr. ped. sciences: special. 13.00.08, “Teoriia ta metodyka profesijnoi osvity”, Magnitogorsk. p. 350
Romashina, S. Ya. (2011), “Facilitative pedagogy”, Barnaul: Alphabet, p. 300
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: