МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИ ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.03.03Анотація
розглянуто питання нормативно-правового забезпечення освітнього процесу в післядипломній освіті лікарів, доведено необхідність її модернізації за рахунок впровадження інноваційних технологій навчання. Експериментально підтверджено ефективність безперервного професійного розвитку лікарів завдяки використанню методів кейсів, тренінгів та портфоліо. Зазначено перспективи щодо вдосконалення якості в системі післядипломної освіти лікарів за рахунок впровадження технологій та методик інноваційного навчання.Посилання
Law of Ukraine “On Higher Education from 01.07”, Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy, Rozporiadzhennia № 1556-VII, availa ble at: http://zakon4. rada. gov. ua/laws/show/1556-18, 2014
“The concept of development of continuous pedagogical education”, Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 14.08.2013 r, no. 1176, available at: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/36816/
Voronenko, Yu. V. (2017), “Directions of development of the system of medical education in Ukraine: a look into the future”, “Medical education”, no. 3, pp. 32 – 35
“Global strategy for human resources for health: workforce 2030”, Proekt, predstavlennyj na 138-j sessii Ispolnitel'nogo komiteta VOZ, available at: https://docplayer.ru/45625202-Globalnaya-strategiya-dlya-razvitiya-kadrovyh-resursov-zdravoohraneniya-trudovye-resursy-2030-g.html (Accessed 2020)
“Innovative educational technologies in postgraduate education of doctors: psychological and pedagogical aspects” (2018), Za red. O. M. Khvysiuk, V. H. Marchenko, M. P. Hyria [ta in.], “Aktual'ni pytannia vyschoi medychnoi osvity v Ukraini : materialy 15-i Vseukr. nauk.-prakt. konf. z mizhnar”, T:TNMU, pp. 70 – 74
“Some issues of continuous professional development of doctors” (2019), Nakaz MOZ Ukrainy vid 22 liutoho 2019 r. № 446, “Ofitsijnyj visnyk Ukrainy”, no. 26, st. 937, available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/sho-w/z0293-19
Daschuk, A. M., Pustova, N. O., Dobrzhans'k,a Ye. I. (2019), “Experience in implementing CASE-STUDY and "brainstorming" methods in higher medical education”, Innovatsii u vyschij medychnij ta farmatsevtychnij osviti Ukrainy : materialy XVI Vseukr. nauk.-prakt. konf. z mizhnar. uchastiu, T: TNMU, p. 332
Kyrychok, V. A. (2016), “Possibilities of application of interactive teaching methods in the system of postgraduate medical education”, “Medychna osvita”, no. 1, pp. 25 – 28
Kovalenko, I. V., Kolesnichenko, P. D., Lapteva, V. I. (2014) “Using case-study and “brainstorming” methods in teaching at higher medical educational institutions”, Lichnost', sem'ja i obshhestvo: voprosy pedagogiki i psihologi, no. 39 (1), pp.87 – 91
Kudriavtseva, T. O. (201), “Business game as a means of preparing future doctors to solve problem situations in professional activities”, “Aktual'ni problemy derzhavnoho upravlinnia, pedahohiky ta psykholohii”, Kherson, vyp. 2 (9). pp. 304 – 308
Mahrlamova, K. H. (2018), “Portfolio as a means of forming the professional competence of the future doctor”, “Naukovyj chasopys”, Kyiv: Vyd-vo NPU im. M. P. Drahomanova, vyp. 60, t. 2, pp. 9 – 12
Mintser, O. P., Voronenko, Yu. V. (2017), “The logic of portfolio use in ensuring the quality of postgraduate medical education and continuous professional development of a doctor”, “Analitychnyj ohliad”, Medychna informatyka ta inzheneriia, Kyiv: NMAPO im. P. L. Shupyka, no. 3, p. 39
Oleksina, N. O., Volosovets', O. P., P'iatnyts'kyj, Yu. S. (2018), “Medical education: answers to the challenges of modernity”, “Medychna osvita”, no. 2, pp. 36 – 40, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2018_2_6
Olinijchuk, M. D., Andrukh, V. S., Slobodian, M. V., “Principles of postgraduate medical education of doctors of Ukraine in the aspect of the Bologna process”, available at: http://mykhas.com.ua/zasadi-pislyadiplomno%D1%97-medichno%D1%97-osviti-likariv-ukra%D1%97ni-v-aspekti-bolonskogo-procesu-2/?lang=uk
“Modern doctor training - continuing medical education” (2018), Za red. O. A. Hlazunova, V. I. Fesenko, S. V. Stepanova, T. V. Diieva, “Visnyk stomatolohii”, no. 4, p.61
Shukhtin, V., Shukhtina, I. (2015), “Innovative teaching methods for students of medical faculties”, Novyj Kolehium, no. 2, pp. 51 – 54, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2015_2_15
Silуn, Dr. Ch., Wirell, S., Kvist, J. [et al.], “Advanced 3D visualization in student-centred medical education”, Medical Teacher, available at: https://www.tandfonline.com/loi/imte20
Davis, M. H. (2001), “Portfolio assessment in medical students’ nal examinations”, Med Teach, no. 23. pp. 357 – 366
Driessen, E. W., Overeem, K., van Tartwijk, J, van der Vleuten, C. P., Muijtjens A. M. (2006), “Validity of portfolio assessment: which qualities determine ratings?”, Med. Educ., no. 40 (9), pp. 862 – 866
“E-portfolio”, The Foundation Programme, available at: http://www.foundationprogramme.nhs.uk/pages/home/e-portfolio
Tochel, С., Haig, A., Hesketh, А. [et al.] (2009), “The effectiveness of portfolios for post-graduate assessment and education”, BEME Guide, no. 12, Med Teach, vol. 31, no. 4, pp. 299 – 318
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: