ПЕДАГОГІЧНА АКМЕ-ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПРОФЕСІОНАЛІВ-ЛІДЕРІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.4.01Ключові слова:
блоки факторів, відповідальність, педагогічна акме-технологія, педагогічне дослідження, педагогічні умови, структурні компоненти, чинники впливу, характеристика акме-технології, університетАнотація
Стаття присвячена проблемі формування відповідальності професіоналів-лідерів в процесі підготовки в університеті. Автори бачать вирішення цієї проблеми шляхом розробки спеціальної педагогічної акме-технології. В роботі представлені характеристики структурних компонентів запропонованої технології (концептуальної, змістовної, процесуальних частин і програмно-методичного забезпечення). В ході дослідження визначено педагогічні умови формування відповідальності професіоналів-лідерів. Проаналізовано результати проведеного дослідження по встановленню впливу блоків факторів на сформованість відповідальності майбутніх професіоналів-лідерів в процесі підготовки в університеті.
Посилання
Antonov, V. M. (2013), “The concept of modern educational acme technology in high school”, Materialy Druhoi mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii “Matematyka v suchasnomu tekhnichnomu universyteti”, Kyiv, 20-21 hrudnia 2013 r., Kyiv: NTUU”KPI”, pp. 279–281
Bespal’ko, V. P. (1989), “Terms of pedagogical technology”, Moskva: Pedagogika, p.192
Bykov, V. (2019), “Digital transformation of society and development of computer-technological platform of education and science in Ukraine”, “Pedahohika i psykholohiia”, no. 2, pp. 16–17
Borytko, N. M., Solovcova, I. A., Bajbakov A. M. (2006), “Pedagogical technologies”, Uchebnik dlya studentov pedagogicheskih vuzov, Volgograd: VGIPK RO, p.259
Dychkivska, I. M. (2004), “Innovation pedagogical technologies”, Navch. posibn., Kyiv: Akademvydav, p. 352
Dubinina, O. M. (2014), “Classification parameters of acme-technology of mathematical culture formation of future software engineers”, “Pedahohika ta psykholohiia”, Zbirnyk nauk. prats, Kharkiv: TOV “Shchedra sadyba plius”, vyp. 45, pp. 85–96
Dubinina, O. M. (2014), “Technology of modernization of mathematical training of bachelors in the field of “Software Engineering””, Materialy ХІ Vseukrainskoi naukovo-metodychnoi konferentsii “Modernizatsiia vyshchoi osvity ta problemy upravlinnia yakistiu pidhotovky fakhivtsiv, Udoskonalennia informatsiino-resursnoho zabezpechennia navchalnoho protsesu”, Kharkiv, 26 veresnia 2014 r., Kharkiv: KhDUKhT, pp. 346–347
Dubinina, O. М., Ihnatiuk, O. A., Sereda, N. V. (2020), “The phenomenon of responsibility for the preparation of professional leaders of digital generation”, “Information technologies and learning tools”, no. 79(5), рр. 325–340, available at: http:// journal. iitta. gov.ua/ index.php/itlt/ar-ticle/view/3931 (Accessed 21 October 2020).
Ihnatiuk, O. A. (2009), “Formation of readiness of the future engineer for professional self-improvement: theory and practice”, Monohrafiia, Kharkiv: NTU “KhPI”, p. 432
Ihnatiuk, O. A. (2015), “Development of responsibility and orientation on pedagogical activity of undergraduates majoring in “Pedagogy of higher school””, Dukhovno-moralnisni osnovy ta vidpovidalnost osobystosti u doli liudskoi tsyvilizatsii”, Zb. nauk. pr., Mater. Mizhnar. nauk.-prakt. konf., 5-6 lystopada 2014 r., m. Kharkiv: u 2-kh ch. Red. O. H. Romanovskyi, Yu. I. Panfilov. Kharkiv: NTU “KhPI”, ch.1., pp. 127–131
Komenskij, Yа. A. (1939), “Great didactics”, Smolensk: GUPI Narkomprosa RSFSR, p. 320
Sysoieva S. O., Aleksiuk M. A., Volovyk P. M., Kulchytska O. I. ta in. (2001), “Pedagogical technologies in continuing education”, Monohrafiia, Za red. S. O. Sysoievoi, Kyiv: Vipol, p. 502
Prokopenko, I. F., Yevdokimov, V. I. (2005), “Pedagogical technologies”, Navch. posibnyk, Kharkiv: Kolehium, p. 224
Romanovskiy O., Ponomaryov O., Kvasnyk O., Shapolova V., Reznik S. (2020), “Professional should be the leader”, “Theory and practice of social systems management: philosophy, psychology, pedagogy, sociology”, no. 3, pp. 73–82
Selevko, G. K. (2005), “Pedagogical technologies based on information and communication means”, Moskva: NII shkol’nyh tekhnologij, p. 208
Sereda, N. V., Bohdan, Zh. B., Solodovnyk, T. O. (2017), “Teacher’s personality as a factor of effective training of students-psychologists for future professional activity”, Visnyk universytetu imeni Alfreda Nobelia, Seriia “Pedahohika i psykholohiia”, pp. 138–143
Shchurkova, N. E. (2005), “Pedagogical technology”, Uchebnoe posobie, 2-e izd. dopolnennoe, Moskva: Pedagogicheskoe obshchestvo Rossii, p. 256
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: