ВЗАЄМОЗВЯЗОК САМООЦІНКИ І ВПЕВНЕНОСТІ У СОБІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО ТА СПОСОБИ ЇХ АКТИВІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.4.04Ключові слова:
самооцінка, впевненість у собі, успіх, формування, активація, дослідженняАнотація
Розглянуто сутність визначень “самооцінка” та “впевненість у собі” особистості та їх співвідношення. Вказано джерела формування самооцінки. Наведено узагальнений висновок вчених, суть якого полягає в тому, що успіх, а також невдача студента технічного закладу вищої освіти є результатом високої або низької самооцінки. За результатами дослідження підкреслюється актуальність проблеми формування адекватної самооцінки та підвищення впевненості студентів у процесі навчання у TIHE. Розкриваються механізми їх активації, а саме самопізнання, самоконтроль, саморегуляція та самопрограмування. Особлива увага приділяється ролі інноваційних технологій: створення ситуацій успіху в процесі навчання та навчання. Розглянуто ключові компоненти методу репетиції поведінки, які є моделюванням, інструктажем та підкріпленням
Посилання
Atkinson, M., Chois, R. T. (2009), “The science and art of coaching. Internal dynamics”, Kyiv: Sompanion Group, p. 208
Bekh, I. D. (2003), “ Education of personality”, Navchalʹno-metodychnyy posibnyk u 2-kh tomakh, “Personality-oriented approach: theoretical and technological principles”, Kyiv: “Lybid”, vol. 1, p. 208
Humenyuk, O. Ye. (2002), “Psychology self-concept”, Ternopilʹ, p. 190
Danʹsheva, S. O. (2000), “Profes-sional self-education of students of technical universities”, Avtoref. dys. na zdobuttya nauk. stupenya kand. ped. nauk: spets. 13.00.04. KH., p. 16
Dakhin, A. N. (2004), “Educational modeling: essence, effectiveness and uncertainty”, Teoriya i praktika obrazovatel'noy tekhnologii, Moscow: NII shkol'nykh tekhnologiy, p. 65–93
Kanivetsʹ, M. V. (2011), “Formation of self-confidence in students of higher technical educational institutions”, Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahalʹnoosvitniy shkolakh, Zb. nauk. pr., Zaporizhzhya, vyp. 17 (70), p. 277 –283
Kanivetsʹ, M. V. “ Reflection as a property of self-consciousness of the student's personality”, Informatsiyni tekhnolohiyi: nauka, tekhnika, tekhnolohiya, osvita, zdorovʺya, Tezy dopovidey XIX mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi, CH. III. (1-3 chervnya 2011 r., Kharkiv) Kharkiv, NTU “KHPI”, p. 307
Mikhaylichenko, V. Ê. (2015), “Personality development psychology”, Kharkiv: Stil' Izdat, p. 387
Borytko, N. M., Vorontsova, T. V., Gerasev P. P. i dr. (2001), “Modeling the educational process”, Pod red. V. A. Pyatina, Vospitatel'naya deyatel'nost': metodologiya, soderzhaniye, tekhnologii, Astrakhan': Izd-vo AGPU, p. 532
Ostapenko, A. V. (2008), “Pedagogical support of student self-development in a university”, Diss. kand. ped. nauk: 13.00.01, Nizhniy Novgorod, p. 193
Romanovsʹkyy, O. H., Mykhaylychenko, V. E., Hrenʹ, L. M. (2011), “Pedagogy of success”, NTU ”KHPI”, p. 367
Rodzhers, K., Freyberg, Dzh. (2011), “Freedom to learn”, Moscow: Izd-vo “Smysl”
Serebryakova, Ye. A. (2000), “Self-confidence and the conditions for its formation among student youth”, Moscow: Akademiya, p. 222
Jakokka, L., Novak, U. (2014), “Manager career”, Perev. s angl. Moskva: Izd-vo Popurri, p. 510
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: