СВІТОГЛЯДНИЙ ТА МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ФІЛОСОФІЇ У ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.4.07

Ключові слова:

філософія освіти, наука, медична освіта, післядипломна медична освіта, глобалізація, освітня інтеркультурна комунікація, особистісне знання

Анотація

Дослідження актуалізує проблематику професійної і педагогічної підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії. Розглянуто теоретичні і практичні перспективи модернізації навчальних і виховних практик  медичної освіти в умовах глобалізації і бурхливого розвитку технологій. З’ясовано взаємозв’язок між освітніми медичними інституціями, навчальними та виховними практиками. Доведено, що особистісне знання є важливим структурним елементом у підготовці здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії.

 

Біографія автора

Ganna Korzh, Харківська медична академія післядипломної освіти

кандидат філософських наук, доцент кафедри педагогіки, філософії, мовної підготовки Харківської медичної академії післядипломної освіти, Харків, Україна

Посилання

Vasylieva, I. (2020), “Nutrition of human life in the Christian spiritual tradition” / Filosofiia relihii ta medytsyny v postsekuliarnu dobu, Materialy naukovo-praktychnoi konferentsii, prysviachenoi pamiati svt. Luky (V.F.Voino-Yasenetskoho), Kyiv: NMU im. O. O. Bohomoltsia, VR IF im. H.S.Skovorody NANU, pp. 12–15

Drobotenko, M. (2018), “Illumination of self-realization of philosophy: trends and prospects” : Monography, Kharkiv : Panov A. M., p. 301

Iermolenko, A. (2013), “Ethical ambush obruntuvannya social theories”, Tsinnisno-normatyvne obgruntuvannia sotsialnykh teorii, Kyiv : Naukova dumka, pp.7–117

Kasianova, O. M. (2020), “The innovative context of the methodical system for the creation of faults in the sphere of health protection”, Zbirnyk materialiv narady-seminaru zaviduvachiv kafedr (kursiv) sotsiohumanitarnykh dystsyplin medychnykh ta farmatsevtychnykh fakultetiv ZVO Ukrainy “Shliakhy pidvyshchennia yakosti pidhotovky studentiv i aspirantiv medychnykh universy-tetiv v konteksti vykladannia sotsiohuma-nitarnykh dystsyplin”, Zaporizhzhia: ZDMU, pp. 86–88

Kultaieva, M., Prokopenko, I., Radionova ,N., Trotsko, H. (2008), “Sociology of globalization”, Kharkiv: KhNPU im. H. S. Skovorody, p. 207/

Kultaieva, M. D. (2019), “Philos-ophical pedagogy and spiritual renewal of modern societies: a monograph” / M. D. Kultaieva; Kharkiv. nats. ped. un-t im. H. S. Skovorody. Kharkiv : Panov A. M., p. 270

Lysenko, O. (2016), “Postgraduate education of doctors: characteristics of basic concepts”, Neperervna profesiina osvita: teo­riia i praktyka (seriia: pedahohichni nauky), vyp. no. 3-4 (48-49), pp. 23–28

Stupak, F. Ya., Shevchenko, S. L., Redkina (2020), “Humanistic dimensions of modern higher medical education: traditions and perspectives”, Zbirnyk materialiv narady-seminaru zaviduvachiv kafedr (kursiv) sotsiohumanitarnykh dystsyplin medychnykh ta farmatsevtychnykh fakultetiv ZVO Ukrainy “Shliakhy pidvyshchennia yakosti pidhotovky studentiv i aspirantiv medychnykh universy-tetiv v konteksti vykladannia sotsiohuma-nitarnykh dystsyplin”, Zaporizhzhia: ZDMU, pp. 54–57

Tryniak, M. V. (2011), “Intercultural communication: educational dimension” : Monograph, Kharkiv: KhN­ADU, p. 431

Andrushchenko, V. P. Predborska, I. M., Pinchuk, Ye. A., Stepanenko, I. V. ta in. (2014), “The phenomenon of the university in the context of the “knowledge society” : Monograph, Kyiv, p. 256

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-16

Номер

Розділ

ФІЛОСОФСЬКІ, АНТРОПОЛОГІЧНІ ТА ЗАГАЛЬНОМЕТОДИЧНІ ПАРАДИГМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ