СВІТОГЛЯДНИЙ ТА МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ФІЛОСОФІЇ У ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.4.07Ключові слова:
філософія освіти, наука, медична освіта, післядипломна медична освіта, глобалізація, освітня інтеркультурна комунікація, особистісне знанняАнотація
Дослідження актуалізує проблематику професійної і педагогічної підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії. Розглянуто теоретичні і практичні перспективи модернізації навчальних і виховних практик медичної освіти в умовах глобалізації і бурхливого розвитку технологій. З’ясовано взаємозв’язок між освітніми медичними інституціями, навчальними та виховними практиками. Доведено, що особистісне знання є важливим структурним елементом у підготовці здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії.
Посилання
Vasylieva, I. (2020), “Nutrition of human life in the Christian spiritual tradition” / Filosofiia relihii ta medytsyny v postsekuliarnu dobu, Materialy naukovo-praktychnoi konferentsii, prysviachenoi pamiati svt. Luky (V.F.Voino-Yasenetskoho), Kyiv: NMU im. O. O. Bohomoltsia, VR IF im. H.S.Skovorody NANU, pp. 12–15
Drobotenko, M. (2018), “Illumination of self-realization of philosophy: trends and prospects” : Monography, Kharkiv : Panov A. M., p. 301
Iermolenko, A. (2013), “Ethical ambush obruntuvannya social theories”, Tsinnisno-normatyvne obgruntuvannia sotsialnykh teorii, Kyiv : Naukova dumka, pp.7–117
Kasianova, O. M. (2020), “The innovative context of the methodical system for the creation of faults in the sphere of health protection”, Zbirnyk materialiv narady-seminaru zaviduvachiv kafedr (kursiv) sotsiohumanitarnykh dystsyplin medychnykh ta farmatsevtychnykh fakultetiv ZVO Ukrainy “Shliakhy pidvyshchennia yakosti pidhotovky studentiv i aspirantiv medychnykh universy-tetiv v konteksti vykladannia sotsiohuma-nitarnykh dystsyplin”, Zaporizhzhia: ZDMU, pp. 86–88
Kultaieva, M., Prokopenko, I., Radionova ,N., Trotsko, H. (2008), “Sociology of globalization”, Kharkiv: KhNPU im. H. S. Skovorody, p. 207/
Kultaieva, M. D. (2019), “Philos-ophical pedagogy and spiritual renewal of modern societies: a monograph” / M. D. Kultaieva; Kharkiv. nats. ped. un-t im. H. S. Skovorody. Kharkiv : Panov A. M., p. 270
Lysenko, O. (2016), “Postgraduate education of doctors: characteristics of basic concepts”, Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka (seriia: pedahohichni nauky), vyp. no. 3-4 (48-49), pp. 23–28
Stupak, F. Ya., Shevchenko, S. L., Redkina (2020), “Humanistic dimensions of modern higher medical education: traditions and perspectives”, Zbirnyk materialiv narady-seminaru zaviduvachiv kafedr (kursiv) sotsiohumanitarnykh dystsyplin medychnykh ta farmatsevtychnykh fakultetiv ZVO Ukrainy “Shliakhy pidvyshchennia yakosti pidhotovky studentiv i aspirantiv medychnykh universy-tetiv v konteksti vykladannia sotsiohuma-nitarnykh dystsyplin”, Zaporizhzhia: ZDMU, pp. 54–57
Tryniak, M. V. (2011), “Intercultural communication: educational dimension” : Monograph, Kharkiv: KhNADU, p. 431
Andrushchenko, V. P. Predborska, I. M., Pinchuk, Ye. A., Stepanenko, I. V. ta in. (2014), “The phenomenon of the university in the context of the “knowledge society” : Monograph, Kyiv, p. 256
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: