ТЕХНОЛОГІЯ КАЙДЗЕН У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ВИХОВАНЦІВ ДИТЯЧОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.02.07Ключові слова:
технологія, кайдзен, кайдзен-технологія, дидактична технологія, хореографія, дитячий хореографічний колектив, вихованці, лідерські якостіАнотація
у статті на основі аналізу наукових досліджень та власного практичного досвіду викладання організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу охарактеризовано суть, структуру та особливості технології кайдзен як дидактичної технології формування лідерських якостей вихованців дитячого хореографічного колективу. Виокремлено етапи технології кайдзен у процесі формування лідерських якостей вихованців дитячого хореографічного колективу: мотиваційно-цільовий, раціонально-діяльнісний, контрольно-корекційний та аналітико-рефлексивний. Запропоновано реалізацію технології кайдзен при вивченні навчального предмета “Спортивний бальний танець”.
Посилання
Hrynova, M. V., Kononets, N. V., Diachenko-Bohun, M. M., Rybalko, L. M. (2019) “Resource-based learning student in a healthy education environment”, “Information technologies and learning tools, no. 72 (4), pp. 182 – 193
Kononets, N. V. (2015) “Kaizen technology as a pedagogical technology of resource-based learning, Humanitarnyi visnyk DVNZ “Pereiaslav-Khmelnytskyi derzhavnyi pedahohichnyi un-t imeni Hryhoriia Skovorody”, Tematychnyi vypusk “Vyshcha osvita Ukrainy u konteksti intehratsii do yevropeiskoho osvitnoho prostoru”, dodatok 1 do vyp. 35, tom ІХ(60), K.: Hnozys, pp. 147 – 154
Nestulia, S. I., Kononets, N. V. (2019) “Implementation of kaizen system in the university's educational environment as a necessary condition for students' leadership competence formation”, “Lidery ХХІ stolittia”, Formuvannia osobystosti kharyzmatychnoho lidera na osnovi humanitarnykh tekhnolohii: materialy III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (26-27 veresnia 2019 r.), Za zah. red. Romanovskoho O. H. Kh.: NTU “KhPI”, pp. 194 – 198
Martynenko, O. V. (2016) “Theory and methodology of working with a choreographic team”, Navchalnyi posibnyk dlia studentiv spetsialnosti 024 Khoreohrafiia, Berdiansk, p. 342
Marushka, M. M., Stetskiv, P. T. (2017) “Theory and methodology of classical dance”, Navchalno-metodychnyi posibnyk. ch. I, Drohobych, p. 112
Masaaky, Y. (2005) “Gemba Kaizen: a way to reduce costs and improve quality”, M., p. 346
Masaaky, Y. (2007) “Kaizen: the key to the success of Japanese companies”, M.: Alpyna Byznes Buks, p. 274
Maurer, R. (2014) “Step by step towards the goal. Kaizen method, M.: Alpyna Pablysher, p. 92
Sopivnyk, R. V. (2013) “Theoretical and methodological bases of formation of leadership qualities of future specialists of the agro-industrial branch”, Avtoref. dys. d-ra ped. Nauk, Luhansk, p. 40
Romanovskyi, O., Ponomarov, O., Nikolaie, I. (2020) “Two aspects of leadership philosophy”, “Teoriia i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy”, no. 1, pp. 76 – 87
Fryz, P. (2017) “Formation of junior high schoolboy's personality by means of choreographic art”, “Molod i rynok”, no. 9., pp. 44 – 48
Ghazali, M., Mahmud, M. A. (2016) “Review of contributing factors and challenges in implementing kaizen in small and medium enterprises”, “Procedia economics and Finance”, no. 35, pp. 522 – 531
Hogan, R., Kaiser, R. (2005) “What we know about leadership?”, “Review of general psychology”, no. 3, pp. 169 – 180
Kellner, D. (2003). Toward a critical theory of education. Democracy Nat., 9(1), 51 – 64
Kim, Chan W., Mauborgne, Renée A. (2017) “Blue ocean leadership”, Boston, MA: Harvard Business Review Press, р. 80
Rahmanian, F., Rahmatinejad, Z. (2013) “Impact of Kaizen implementation on performance of manufacturing companies’ staff”, “European online journal of natural and social sciences”, no. 2 (3), pp. 1094 – 1103
Scouller, J. (2011) “the three levels of leadership: how to develop your leadership presence”, “Knowhow and skill”, Cirencester: Management Books 2000, pp. 34 – 35
Torrance, E. P. (1964) “Education and creativity”, (Ed.) Taylor C. W. Creativity: progress and potential. N.Y.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: