ТЕХНОЛОГІЯ КАЙДЗЕН У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ВИХОВАНЦІВ ДИТЯЧОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.02.07

Ключові слова:

технологія, кайдзен, кайдзен-технологія, дидактична технологія, хореографія, дитячий хореографічний колектив, вихованці, лідерські якості

Анотація

у статті на основі аналізу наукових досліджень та власного практичного досвіду викладання організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу охарактеризовано суть, структуру та особливості технології кайдзен як дидактичної технології формування лідерських якостей вихованців дитячого хореографічного колективу. Виокремлено етапи технології кайдзен у процесі формування лідерських якостей вихованців дитячого хореографічного колективу: мотиваційно-цільовий, раціонально-діяльнісний, контрольно-корекційний та аналітико-рефлексивний. Запропоновано реалізацію технології кайдзен при вивченні навчального предмета “Спортивний бальний танець”.

Біографії авторів

Konstantin Bulaga, Полтавська дитяча музична школа №1 імені П. І. Майбороди

викладач, Полтавська дитяча музична школа №1 імені П. І. Майбороди; Полтава, Україна

 

Natalia Kononets, Полтавський університет економіки і торгівлі

доктор педагогічних наук, доцент кафедри економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем, ВНЗ Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”; Полтава, Україна

 

Maryna Grynova, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, декан природничого факультету Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; Полтава, Україна

 

Посилання

Hrynova, M. V., Kononets, N. V., Diachenko-Bohun, M. M., Rybalko, L. M. (2019) “Resource-based learning student in a healthy education environment”, “Information technologies and learning tools, no. 72 (4), pp. 182 – 193

Kononets, N. V. (2015) “Kaizen technology as a pedagogical technology of resource-based learning, Humanitarnyi visnyk DVNZ “Pereiaslav-Khmelnytskyi derzhavnyi pedahohichnyi un-t imeni Hryhoriia Skovorody”, Tematychnyi vypusk “Vyshcha osvita Ukrainy u konteksti intehratsii do yevropeiskoho osvitnoho prostoru”, dodatok 1 do vyp. 35, tom ІХ(60), K.: Hnozys, pp. 147 – 154

Nestulia, S. I., Kononets, N. V. (2019) “Implementation of kaizen system in the university's educational environment as a necessary condition for students' leadership competence formation”, “Lidery ХХІ stolit­tia”, Formuvannia osobystosti kharyzmatych­noho lidera na osnovi human­itarnykh tekhnolohii: materialy III mizhnarod­noi naukovo-praktychnoi konfer­entsii (26-27 veresnia 2019 r.), Za zah. red. Romanovskoho O. H. Kh.: NTU “KhPI”, pp. 194 – 198

Martynenko, O. V. (2016) “Theory and methodology of working with a choreographic team”, Navchalnyi posibnyk dlia studentiv spetsialnosti 024 Khoreohrafiia, Berdiansk, p. 342

Marushka, M. M., Stetskiv, P. T. (2017) “Theory and methodology of classical dance”, Navchalno-metodychnyi posibnyk. ch. I, Drohobych, p. 112

Masaaky, Y. (2005) “Gemba Kaizen: a way to reduce costs and improve quality”, M., p. 346

Masaaky, Y. (2007) “Kaizen: the key to the success of Japanese companies”, M.: Alpyna Byznes Buks, p. 274

Maurer, R. (2014) “Step by step towards the goal. Kaizen method, M.: Alpyna Pablysher, p. 92

Sopivnyk, R. V. (2013) “Theoretical and methodological bases of formation of leadership qualities of future specialists of the agro-industrial branch”, Avtoref. dys. d-ra ped. Nauk, Luhansk, p. 40

Romanovskyi, O., Ponomarov, O., Nikolaie, I. (2020) “Two aspects of leadership philosophy”, “Teoriia i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy”, no. 1, pp. 76 – 87

Fryz, P. (2017) “Formation of junior high schoolboy's personality by means of choreographic art”, “Molod i rynok”, no. 9., pp. 44 – 48

Ghazali, M., Mahmud, M. A. (2016) “Review of contributing factors and challenges in implementing kaizen in small and medium enterprises”, “Procedia economics and Finance”, no. 35, pp. 522 – 531

Hogan, R., Kaiser, R. (2005) “What we know about leadership?”, “Review of general psychology”, no. 3, pp. 169 – 180

Kellner, D. (2003). Toward a critical theory of education. Democracy Nat., 9(1), 51 – 64

Kim, Chan W., Mauborgne, Renée A. (2017) “Blue ocean leadership”, Boston, MA: Harvard Business Review Press, р. 80

Rahmanian, F., Rahmatinejad, Z. (2013) “Impact of Kaizen implementation on performance of manufacturing companies’ staff”, “European online journal of natural and social sciences”, no. 2 (3), pp. 1094 – 1103

Scouller, J. (2011) “the three levels of leadership: how to develop your leadership presence”, “Knowhow and skill”, Cirencester: Management Books 2000, pp. 34 – 35

Torrance, E. P. (1964) “Education and creativity”, (Ed.) Taylor C. W. Creativity: progress and potential. N.Y.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНІВ ЛІДЕРСТВА, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ОБ’ЄКТА