УМОВИ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ У ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.02.10Ключові слова:
професійна підготовка магістрів, ринкові умови, ринковий механізм, ринкові відносини, маркетинг, адаптаціяАнотація
розглянуто особливості переходу управління закладом освіти на ринкові відносини, ознаки ринкової економіки, дію ринкового механізму у сфері вищої освіти. Встановлено взаємозв’язок ознак ринкової системи із системою підготовки магістрів управління навчальним закладом. Доведено, що ринкова економіка суттєво змінює освітнє середовище магістратури та активізує його адаптацію до нових вимог суспільства.
Посилання
Babicheva, O. (2019), “Higher Education Marketing Complex”, Rynok osvitnikh posluh: vyklyky suchasnosti. Zbirnyk materialiv naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu, Kyiv: APSVT, 98 p.
Batechko, N. (2017), “Quality management in higher education: a methodological context”, Osvitolohiia, vol. 6, pp. 156 – 162, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2017_6_26
Bondarenko, N. B., Liashova, N. M. (2014), “Preparation of masters for realization of professional pedagogical management activity”, Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsijni tekhnolohii, vol. 3 (37), pp. 218 – 226, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_30
Zahirniak, D. M. (2018), “Higher education services: supply structure and level of competition”, Ekonomika ta pravo, vol. 1 (49), pp. 105 – 116, available at: doi: https://doi.org/10.15407/econlaw.2018.01.105
Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” vid 01.07.2014 “1556-VII”, available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Korets'ka, S. O. (2012), “Features of the market mechanism in modern models of economy”, Efektyvna ekonomika, vol. 3, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=977
Kucherenko, S. Yu. (2014), “Higher education market of Ukraine: economic aspect”, Ekonomichnyj visnyk universytetu,. vol. 23 (1), pp. 18 – 25, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2014_23(1)__5
Morhulets', O. B. (2016), “Management of a higher education institution as a market subject”, Efektyvna ekonomika, vol. 2, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5135
Mos'pan, N. V. (2013), “Higher education of Ukraine in the conditions of market economy development”, Pedahohichnyj protses: teoriia i praktyka, vol. 4 (17), pp. 145 – 153, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_17
Ploschyk, M. V. (2011), “Conditions of functioning of market economy”, Ekonomika ta Derzhava, vol. 8, pp. 72 – 74, available at:http://www.econo-my.in.ua/pdf/8_2011/22.pdf
Białoń, L. (2015), “Сreating marketing strategies for higher education institutions”, Marketing of scientific and research organizations, 4 (18), pp. 129 – 146, doi: 10.14611/minib.18.04.2015.13
Mark, D. Uncles (2018), “Directions in higher education: A marketing perspective”, Australasian Marketing Journal (AMJ), vol. 26, issue 2, pp. 187 – 193, available at: https://doi.org/10.1016/j.ausmj.2018.05.009
Munro, M. (2018), “The complicity of digital technologies in the marketisation of UK higher education: exploring the implications of a critical discourse analysis of thirteen national digital teaching and learning strategies”, International Journal of Educational Technology in Higher Education, vol. 15, 11, available at: https://doi.org/10.1186/s41239-018-0093-2
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: