ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.02.09Ключові слова:
експериментальна робота, етапи, інноваційна культура, розвиток, майбутній керівник, загальноосвітній навчальний заклад, процес підготовки магістратури, мотиваційно-пізнавальний, професійно-практичний, творчо-активний, професійно актуальнийАнотація
стаття присвячена опису окремих частин експериментальної роботи, загальною метою якої було визначення етапів впровадження системи інноваційної культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі підготовки магістратури. Описано процес розвитку культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах магістратури, який включає такі етапи: мотиваційно-пізнавальний, професійно-практичний, творчо-активний, професійно актуальний.
Посилання
Asmolov, A. G. (2007) “Personality’s Psychology. Cultural and historical understanding of human development”, M.: Academy, p. 528
Bou, J. C., Satorra, A. (2018) “Multivariate exploratory data analysis for large databases: an application to modelling firms’ innovation using CIS data”, BRQ Business Research Quarterly, pp. 1 – 19
Competent approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives: library on educational policy” (2010), Under the chairman. ed. O.V. Ovcharuk, K.: “K.I.S.”, p. 112
Davydova, N. O. (2012) “Manager’s competence of the institution”, Educ. Tool, Kiev. them. Boris Grinchenko, Inst., K., p. 54
Dore, John (2019) “5 keys to unlock innovation”, London Business School, available at: https://www.london.edu/lbsr/5-keys-to-unlock-innovation?utm_sou-rce=twitter&utm_medium=sm_channels&utm_campaign=lbsr_5_keys_unlock_innovation&sc_camp=B4DCD0D46A8C4042B48E5AC13F8565D4&fbclid=IwAR1IAt--pL1VuxF7_XcC48u5IHwMqYnVmhVwhhNuKKl0OTNSTO6JN8kwuco
Hogan, S., Coote, L. (2014) “Organizational culture, innovation, and performance: a test of schein’s model”, Journal of Business Research, no. 67(8), pp. 1609 – 1621
Johannessen, J., Stokvik, H. (2018) “Evidence-based innovation leadership: creating entrepreneurship and innovation in organizations”, UK: Emerald.
Robinson, K. (2016) “School of the Future. A revolution in your school that will change education forever”, Ken Robinson, Lou Aronica; translation from english. G. Lelow, Lviv: Chronicle, p. 258
Semanchina, V. (2016) “Managerial competence of the head of a comprehensive educational institution”, “Current issues of the humanities”, vol.15, pp. 430 – 437
Sorochan, T. M. (2005) “Preparation of school leaders for management activity: theory and practice”, Monograph, Lugansk: Knowledge, p. 84
“Vocational education: dictionary” (2000), Educ. mannual, Summary S. Goncharenko and others.; ed. G. Nichkalo, K.: Higher School, p. 380
Zakharchyn, G. M., Lyubomudrova, L. S. (2009) “Innovative culture as a priority direction for innovative development of domestic enterprises”, Investment Priorities of the Era Globalization: impact on national economy and individual business: mat-li international, Research Practice Conf., available at: http: //www.confcontact.com/2009_03_05/5_zaharchin.php
Zeer, E. F. (2009) “Psychology of professional development”, M.: Academy, p. 240
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: