ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.02.09

Ключові слова:

експериментальна робота, етапи, інноваційна культура, розвиток, майбутній керівник, загальноосвітній навчальний заклад, процес підготовки магістратури, мотиваційно-пізнавальний, професійно-практичний, творчо-активний, професійно актуальний

Анотація

стаття присвячена опису окремих частин експериментальної роботи, загальною метою якої було визначення етапів впровадження системи інноваційної культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі підготовки магістратури. Описано процес розвитку культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах магістратури, який включає такі етапи: мотиваційно-пізнавальний, професійно-практичний, творчо-активний, професійно актуальний.

Біографія автора

Dmytro Kozlov, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

кандидат педагогічних наук, доцент, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка; Суми, Україна

Посилання

Asmolov, A. G. (2007) “Personality’s Psychology. Cultural and historical understanding of human development”, M.: Academy, p. 528

Bou, J. C., Satorra, A. (2018) “Multivariate exploratory data analysis for large databases: an application to modelling firms’ innovation using CIS data”, BRQ Business Research Quarterly, pp. 1 – 19

Competent approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives: library on educational policy” (2010), Under the chairman. ed. O.V. Ovcharuk, K.: “K.I.S.”, p. 112

Davydova, N. O. (2012) “Manager’s competence of the institution”, Educ. Tool, Kiev. them. Boris Grinchenko, Inst., K., p. 54

Dore, John (2019) “5 keys to unlock innovation”, London Business School, available at: https://www.london.edu/lbsr/5-keys-to-unlock-innovation?utm_sou-rce=twitter&utm_medium=sm_channels&utm_campaign=lbsr_5_keys_unlock_innovation&sc_camp=B4DCD0D46A8C4042B48E5AC13F8565D4&fbclid=IwAR1IAt--pL1VuxF7_XcC48u5IHwMqYnVmhVwhhNuKKl0OTNSTO6JN8kwuco

Hogan, S., Coote, L. (2014) “Organizational culture, innovation, and performance: a test of schein’s model”, Journal of Business Research, no. 67(8), pp. 1609 – 1621

Johannessen, J., Stokvik, H. (2018) “Evidence-based innovation leadership: creating entrepreneurship and innovation in organizations”, UK: Emerald.

Robinson, K. (2016) “School of the Future. A revolution in your school that will change education forever”, Ken Robinson, Lou Aronica; translation from english. G. Lelow, Lviv: Chronicle, p. 258

Semanchina, V. (2016) “Managerial competence of the head of a comprehensive educational institution”, “Current issues of the humanities”, vol.15, pp. 430 – 437

Sorochan, T. M. (2005) “Preparation of school leaders for management activity: theory and practice”, Monograph, Lugansk: Knowledge, p. 84

“Vocational education: dictionary” (2000), Educ. mannual, Summary S. Goncharenko and others.; ed. G. Nichkalo, K.: Higher School, p. 380

Zakharchyn, G. M., Lyubomudrova, L. S. (2009) “Innovative culture as a priority direction for innovative development of domestic enterprises”, Investment Priorities of the Era Globalization: impact on national economy and individual business: mat-li international, Research Practice Conf., available at: http: //www.confcontact.com/2009_03_05/5_zaharchin.php

Zeer, E. F. (2009) “Psychology of professional development”, M.: Academy, p. 240

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Номер

Розділ

РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНИХ СИСТЕМ: ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ, МЕНЕДЖМЕНТ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ