DOI: https://doi.org/10.20998/%x

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ

Lina Zinchenko

Анотація


розкрито результати експериментальної перевірки ефективності педагогічних умов формування професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту; уточнено поняття професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту і критерії та показники сформованості професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту; описано експериментальну перевірку ефективності педагогічних умов формування професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту.

 


Ключові слова


педагогічні умови, критерії та показники; професійна відповідальність; фізична культура і спорт; майбутні фахівці; освіта

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Buksha, S. B. (2014), “Theoretical sub­s­tantiation of pedagogical conditions of for­ma­tion of professional responsibility of fu­ture teachers of basics of health”, Visnyk Luhanskoh­o natsionalnoho universytetu imen­i Tarasa Shevchenka, “Pedahohichni nauky”, no. 5 (2), pp. 139 – 146

Ihnatiuk, O. A. (2015), “Development of responsibility and orientation on pedagogi­cal activity of undergraduates of a specialty “Peda­gogy of high school”, Dukho­vno-moralnisniosnov­ytavidpovidalnisto­sobystosti u doli liudskoi tsyvilizatsii : zb. nauk. pr.: zamater. Mizhnar. nauk.-prakt. konf., 5 – 6 lystopada 2014 r., m. Kharkiv: u 2 ch., ch. 1, Red. O. H Romanovskyi, Yu. I. Panfilov, Kharkiv: NTU “KhPI”, pp. 127 – 131

Ponomarov, O. S. (2019), “Profes­sional responsibility in sports pedagogy”, Navch. posib., Kharkiv: NTU “KhPI”, Vydavets O. A. Miroshnychenko, p. 200

Reznik, S. M. (2020), “Trends in the de­velopment of higher education and the need for teaching leadership of modern teach­ers”, Vis­nyk Cherkaskoho natsionalnoho universytetu im­eni Bohdana Khmelnytskoho, Seriia “Pedaho­hichni nauky”, vyp. 2, Cherkasy, pp. 125 – 130

Romanovskyi, O., Zіnchenko, L. (2019), “Spiritual and moral education of stu­dents specialty “Physical education and Sport” as a guarantee of forming a profes­sional responsibil­ity future specialist, “Sci­ences of Eu­rope”, vol. 2, no. 46, Praha, Czech Republic, pp. 41 – 44

Sereda, N. V., Ponomarov, O. S., Che­botarov, M. K. (2013), “Responsibility as a pedagogical category”, Navch.-metod. posib. Khar­kiv: Vyd-vo Pidruchnyk NTU “KhPI”, p. 172

Sopivnyk, I. V., Duka, T., Pidlypniak, I. (2017), “Diagnosis of professional readi­ness of students for pedagogical activity”, “Nauka i os­vita”, no.12, pp. 59 – 65, availa­ble at: https://apps.webofknowledge.com/InboundService.do?customersID=RRC&mode=FullRecord&IsProductCode=Yes&product=WOS&Init=Yes&Func=Frame&DestFail=http%3A%2F%2Fwww.webofknowledge.com&action=retrieve&SrcApp=RRC&SrcAuth=RRC&SID=F6DUbOuddunGdWMhPPG&UT=WOS%3A000427346800008

Sushchenko, L. P. (2003), “Profes­sional training of future specialists in physi­cal education and sports (theoretical and meth­odologi­cal aspect)”, Monohrafiia, Zapo­rizhzhia: ZDU, p. 442

Khromchenkova, N. M. (2018), “Peda­gogical conditions for the formation of profes­sional responsibility of future journal­ists”, “Molodyi vchenyi”, no. 12 (64), pp. 119 – 123

Nazarko, L., (2019), “Responsible re­search and innovation in industry: from ethical acceptability to social desirability in corporate social responsibility in the manufac­turing and services sectors”, Berlin: Springer, pp. 127 – 138

Gianni, R. (2016), “Responsibility and Freedom: The Ethical Realm of RRI”, Lon­don: ISTE

Tsarenko, A. (2017), “Conditions for the formation of professional responsibility of future primary school teachers”, “Pedahohika vyshchoi ta serednoi shkoly”, 50, pp. 92 – 99, availa­ble at: https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1290


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Букша С.Б. Теоретичне обґрунту­в­ання педагогічних умов форму­вання професій­ної відповідальності майбут­ніх учите­лів основ здоров’я / С.Б. Букша // Вісник Луганського національ­ного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2014. – № 5(2). – С. 139 – 146

2. Ігнатюк О. А. Розвиток відповіда­льно­сті та спрямованості на педа­гогі­чну діяльність магістрантів спеціа­льно­сті“ Педагогіка вищої школи” / О. А. Ігнатюк //Духовно-моральнісні ос­нови та відповідальність особистості у долі людсь­кої цивілізації: зб. наук. пр.: за матер. Між­нар. наук.-практ. конф., 5-6 листопада 2014 р., м. Харків: у 2 ч. Ч. 1. Ред. О. Г. Романовсь­кий, Ю. І. Панфілов. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2015. – С. 127 – 131

3. Пономарьов О. С., Професійна від­по­відальність у спортивній педагогіці / О. С. Пономарьов, Л. В. Зінченко // Навч. по­сіб. – Харків: НТУ “ХПІ”. Видавець О. А. Міро­шниченко. – 2019. – С. 200

4. Резнік С. М. Тенденції розвитку ви­щої освіти та необхідність викладаць­кого лідер­ства сучасних педагогів / С. М. Резнік // Вісник Черкаського націона­льного універси­тету імені Богдана Хмельницького. Серія “Педа­гогічні на­уки”. –  Вип. № 2. Черкаси. – 2020. – С. 125 – 130

5. Romanovskyi, O., Zіnchenko, L. (2019), “Spiritual and moral education of stu­dents specialty “Physical education and Sport” as a guarantee of forming a profes­sional responsibil­ity future specialist, “Sci­ences of Eu­rope”, vol. 2, no. 46, Praha, Czech Republic, pp. 41 – 44

6. Середа Н. В., Пономарьов О. С., Чебо­тарьов М. К. Відповідальність як педагогічна категорія / Н. В. Середа, О. С. Пономарьов, М. К. Чеботарьов // Навч.-ме­тод. посіб. Харків: Вид-во Підручник НТУ “ХПІ”. – 2013. – С.172

7. Сопівник І., Дука Т., Підлипняк І. Діа­гностика професійної підготовленості студе­нтів до педагогічної діяльності [елект­рон­ний ресурс] / І. Сопівник, Т. Дука, І. Підлипняк // Наука і освіта. – 2017. – № 12. – С. 59 – 65. – Режим доступу: https://apps.webofknowledge.com/InboundService.do?customersID=RRC&mode=FullRecord&IsProductCode=Yes&product=WOS&Init=Yes&Func=Frame&DestFail=http%3A%2F%2Fwww.webofknowledge.com&action=retrieve&SrcApp=RRC&SrcAuth=RRC&SID=F6DUbOuddunGdWMhPPG&UT=WOS%3A000427346800008

8. Сущенко Л. П. Професійна підгото­вка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту (теоретико-методологіч­ний аспект) / Л. П. Сущенко // Моногра­фія – Запоріжжя: ЗДУ. – 2003. – С. 442

9. Хромченкова Н. М. Педагогічні умови формування професійної відповідаль­но­сті майбутніх журналістів / Н. М. Хромченкова  // Молодий вчений. – № 12 (64). – 2018. – С. 119 – 123

10. Nazarko, L., (2019), “Responsible re­search and innovation in industry: from ethical acceptability to social desirability in corporate social responsibility in the manufac­turing and services sectors”, Berlin: Springer, pp. 127 – 138

11. Gianni, R. (2016), “Responsibility and Freedom: The Ethical Realm of RRI”, Lon­don: ISTE

12. Царенко А. Умови формування про­фесійної відповідальності майбутніх вчите­лів початкових класів [електронний ре­сурс] / А. Царенко  // Педагогіка вищої та серед­ньої школи. – 50. – 2017. – C. 92 – 99. – Ре­жим доступу: https://doi.org/10.31812/peda­g.v50i0.1290