ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ЕКСПЕРТА ТА ЛІДЕРА ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2022.3.10Ключові слова:
дистанційний курс, якість, експертиза, оцінка, експерти, лідерАнотація
Анотація: розглянуто теоретичні засади підготовки експертів та лідерів дистанційного навчання з метою удосконалення програми підготовки експертів, що мають досвід розробки дистанційних курсів, проведення дистанційних занять, навички куратора змісту. Описано основні навички, які мають бути сформовані у експерта та лідера, надаються типові помилки розробників дистанційного курсу. Показано практичний бік, коли підготовка експертів та лідерів відбувається у дистанційному курсі “Експертиза дистанційного курсу”, який орієнтований на досвідчених розробників дистанційних курсів та адміністраторів систем дистанційного навчання організацій. Розкрито основні завдання навчання слухачів, зокрема вони аналізували мету навчання за таксономією Блума та її досяжність, складність тексту та його оформлення, навчальну діяльність, якість тестів, систему оцінювання та інші елементи, тобто якість навчання. У пілотному навчанні результатом був звіт слухача про проведену експертизу дистанційного курсу та аналіз цієї роботи. Звертається особлива увага на підготовку експертів-лідерів та вимірювання їх компетенцій.
Посилання
Bykov, V. Yu., Kukharenko, V. M., Syrotenko, N. H., Rybalko, O. V., Bohachkov, Yu. M. (2008), “Technology of distance course development”, Za red. Bykova V.Iu. ta Kukharenka V. M, Kyiv, Milenium, p. 324
“Rajasingham Lalita New Challenges Facing Universities in the Internet-Driven Global Environment EURODL” (2011), v. II, available at: https://eric.ed.gov/?id=EJ936391
“The definition of blended learning”, available at: http://www.teachthought.co HYPERLINK "http://www.teachthought.com/blended-learning-2/the-definition-of-blended-learning/"m/blended-learning-2/the-definition-of-blended-learning/
“Emergency remote instruction is not quality online learning”, available at: http://surl.li/ddrwy
Jarche Harold “PKM in 34 pieces”, available at: https://jarche.com/2013/10/pkm-in-34-pieces/.
Kukharenko, V. M., Hlavcheva, Yu. M., Rybalko, O. V. (2016), “Curator of content”, Teaching and methodical manual, Za zah. red.. V. M. Kukharenka, Kharkiv: NTU “KhPI”, p. 170
Kelvin Thompson “Quality assurance in blended learning”, available at: https://blended.online.ucf.edu/blendkit-course-blendkit-reader-chapter-5/
Kolagani Sushmitha “Instructional design through the lens of rapid elearning”, available at: https://elearningindustry.com/instructional-design-through-lens-of-rapid-elearning (Date of application: November 10, 2021)
“The Need for Rapid eLearning”, available at: https://blog.commlabindia.com/rapid-elearning-development (Date of application: November 10, 2021)
“Mapping informal and formal learning strategies to real work”, available at: http://surl.li/ddlhd
Harry West “The Upsurge of Informal Learning”, available at:
Patsula, P. J. “Applying learning theories to online instructional design”, available at: http://surl.li/ddlgs
Charles Jennings “Social & workplace learning through the 70:20:10 lens”, available at: http://surl.li/ddlgz
Bloom Benjamin S., David, R. Krathwohl (1956), “Taxonomy of educational objectives: the classification of educational goals, by a committee of college and university examiners”, Handbook I: Cognitive Domain, New York, Longmans
Anderson, L., Krathwohl, D. E., (2001), “A taxonomy for learning teaching and assessing: a revision of Bloom’s taxonomy of educational objectives [Abridged]”, New York: Addison Wesley Longman, Inc.
“Revised Bloom’s Taxonomy”, available at: https://www.celt.iastate.edu/teaching/effective-teaching-practices/revised-blooms-taxonomy/
Peter Pappas “A taxonomy of reflection: critical thinking for students, teachers, and principals”, part 1, available at: http://ww HYPERLINK "http://www.peterpappas.com/2010/01/taxonomy-reflection-critical-thinking-students-teachers-principals.html"w.peterpappas.com/2010/01/taxonomy-reflection-critical-thinking-students-teachers-principals.html
Sohor, A. M. (1974), “Structure of training material”, M.: Pedagogika, p. 192
“Top 300 Tools for Learning 2021”, available at: https://www.topto HYPERLINK "https://www.toptools4learning.com/"ols4learning.com/
Khekkhauzen, Kh. (2003), “Motivation and activity”, 2-e vyd.,SPb.: Pyter; M.: Sens, p. 860
Wheeler Steve “Seven reasons teachers should blog”, available at: http://steve-wheeler.blogspot.com/2011/07/seven-reasons-teachers-should-blog.html
Irving Wladawsky-Berger “Rethinking digital strategy for the post-pandemic Era”, available at: https://blog.ir HYPERLINK "https://blog.irvingwb.com/blog/2021/10/rethinking-digital-strategy-for-the-post-pandemic-era.html"vingwb.com/blog/2021/10/rethinking-digital-strategy-for-the-post-pandemic-era.html (Date of application: November 10, 2021)
Jonathan Bratt “Reframing the Revolution” , available at: https://hybridpedagogy.org/reframing-the-revolution/ (Date of application: November 10, 2021)
Deborah Arnold, Albert Sangrà “Dawn or dusk of 5th age of research in educational technology? A literature review on (e-) leadership for technology-enhanced learning in higher education (2013-2017)”, International Journal of Educational Technology in Higher Education volume 15, Article number: 24 (2018), available at: https://educ HYPERLINK "https://educationaltechnologyjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s41239-018-0104-3"ationaltechnologyjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s41239-018-0104-3 (Date of application: November 10, 2021)
“Apoorve Dubey “This is what great leadership looks like in the digital age” , available at: http://surl.li/ddrwt (Date of application: November 10, 2021)
Angela Dominelli, David M. Kile, Judy Teng “Lights, Camera, student action – a novel way to teach and learn about leadership”, available at: https://www.facultyfocus.com/articles/course-design-ideas/lights-camera-student-action-a-novel-way-to-teach-and-learn-about-leadership/ (Date of application: November 10, 2021)
Kukharenko, V. M. (), “Pedagogical training of educational engineer”, available at: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s15 (Date of application: November 10, 2021)
“ISTE Standards for educators”, available at: https://www.iste.org/standards/for-educators. (Date of application: January 31, 2021)
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Володимир Кухаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: