РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ

Автор(и)

  • Євгенія Воробйова

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2023.3.06

Ключові слова:

психологічні знання, маркетинг, маркетингові комунікації, тригер, маркетинговий психолог

Анотація

Висвітлено особливості запровадження результатів психологічних досліджень для розвитку маркетингу. Також проаналізовано, що психологічне знання має безпосередній вплив на ефективність маркетингових комунікацій та реклами.
Визначено базові принципи, на яких ґрунтується застосування тригерів у маркетингових комунікаціях.
Стаття містить авторське трактування напрямів розвитку діяльності маркетингового психолога в сучасних умовах.

Посилання

Maksymenko, S. (2004), ―General psychology‖, Under the editorship of acade-mician Maksymenko S., Textbook, 2nd ed:, Vinnytsia: New Book, p. 704

Kotler F., Armstronh H., Kotler, F., Armstronh, H., Vonh, V., Sonders, D. (2012), ―Fundamentals of Marketing‖,―ID ―Vilyams‖‖

Kotler Ph. (2019), ―Marketing from A to Z‖, Alpina Publisher, p. 736

Kompaniiets, T. (2015), ―Psycho-logical aspects of advertising as an instru-ment of successful sales of products‖, Bulle-tin of Berdyansk University of Management and Business], no. 2, pp. 46 – 49

Riabchyk, A. (2018), ―Methods of psychological influence in advertising‖, Ef-fective economy, no. 11, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=

Yevseitseva, O., Potiekha, D. (2016), ―Psychological aspects of studying consumer behavior‖, Investments: practice and experience, no. 10, pp. 30 – 34

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-23

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ