РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2023.3.06Ключові слова:
психологічні знання, маркетинг, маркетингові комунікації, тригер, маркетинговий психологАнотація
Висвітлено особливості запровадження результатів психологічних досліджень для розвитку маркетингу. Також проаналізовано, що психологічне знання має безпосередній вплив на ефективність маркетингових комунікацій та реклами.
Визначено базові принципи, на яких ґрунтується застосування тригерів у маркетингових комунікаціях.
Стаття містить авторське трактування напрямів розвитку діяльності маркетингового психолога в сучасних умовах.
Посилання
Maksymenko, S. (2004), ―General psychology‖, Under the editorship of acade-mician Maksymenko S., Textbook, 2nd ed:, Vinnytsia: New Book, p. 704
Kotler F., Armstronh H., Kotler, F., Armstronh, H., Vonh, V., Sonders, D. (2012), ―Fundamentals of Marketing‖,―ID ―Vilyams‖‖
Kotler Ph. (2019), ―Marketing from A to Z‖, Alpina Publisher, p. 736
Kompaniiets, T. (2015), ―Psycho-logical aspects of advertising as an instru-ment of successful sales of products‖, Bulle-tin of Berdyansk University of Management and Business], no. 2, pp. 46 – 49
Riabchyk, A. (2018), ―Methods of psychological influence in advertising‖, Ef-fective economy, no. 11, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=
Yevseitseva, O., Potiekha, D. (2016), ―Psychological aspects of studying consumer behavior‖, Investments: practice and experience, no. 10, pp. 30 – 34
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Євгенія Воробйова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: