DOI: https://doi.org/10.20998/%x

Особливості формування професійної самосвідомості студентів-психологів під час навчання у внз

Olesia Grinchenko

Анотація


У статті розглядається проблема самовизначення студентів-психологів у професійній сфері життя. Визначено психологічні і соціальні складники самовизначення, а також роль і значення навчального процесу в його формуванні. Проведений аналіз професійних якостей, необхідних для професійного самовизначення студентів, дозволяє зробити висновок про те, що посилення уваги до цієї проблеми може значно підвищити ефективність процесу формування та розвитку самосвідомості майбутнього професіонала.


Ключові слова


професійне самовизначення; самосвідомість; образ професіонала; сфери діяльності; розвиток

Повний текст:

PDF

Посилання


Golovaha E. I. Zhiznennaja perspektiva i professional'noe samoopredelenie molodezhi / Golovaha E. I. - Kiev: Naukova dumka, 1988. - 144 s.

Zeer E. F. Psihologija professij / Zeer E. F. - M.: Akademicheskij Proekt, 2003. - 336 s.

Klimov E. A. Psihologija professional'-nogo samoopredelenija / Klimov E. A. - M: Akademija, 2004 – 304 s.

Klimov E. A. Razvivajushhijsja chelovek v mire professij / Klimov E. A. - Obninsk: Printer, 1993. - 56 s.

Markova A. K. Psihologija professionalizma / Markova A. K. - M.: Znanie, 1996. - 308 s.

Povarenkov Ju. P. Psihologicheskoe soderzhanie professional'nogo stanovlenija cheloveka / Povarenkov Ju. P. - M .: URAO, 2002. - 160 s.

Rodzhers K., Frejberg Dzh. Svoboda uchit'-sja. / Rodzhers K., Frejberg Dzh. Svoboda uchit'sja. - M: Znanie, 2002. - 206 s.

Shnejder L. B. Professional'naja identichnost': teorija, jeksperiment, obuchenie / Shnejder L. B. - M.: MOSU, 2004. – 600 s.


Пристатейна бібліографія ГОСТ