Особливості формування професійної самосвідомості студентів-психологів під час навчання у внз

Автор(и)

  • Olesia Grinchenko Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

професійне самовизначення, самосвідомість, образ професіонала, сфери діяльності, розвиток

Анотація

У статті розглядається проблема самовизначення студентів-психологів у професійній сфері життя. Визначено психологічні і соціальні складники самовизначення, а також роль і значення навчального процесу в його формуванні. Проведений аналіз професійних якостей, необхідних для професійного самовизначення студентів, дозволяє зробити висновок про те, що посилення уваги до цієї проблеми може значно підвищити ефективність процесу формування та розвитку самосвідомості майбутнього професіонала.

Біографія автора

Olesia Grinchenko, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

аспірант кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

Посилання

Golovaha E. I. Zhiznennaja perspektiva i professional'noe samoopredelenie molodezhi / Golovaha E. I. - Kiev: Naukova dumka, 1988. - 144 s.

Zeer E. F. Psihologija professij / Zeer E. F. - M.: Akademicheskij Proekt, 2003. - 336 s.

Klimov E. A. Psihologija professional'-nogo samoopredelenija / Klimov E. A. - M: Akademija, 2004 – 304 s.

Klimov E. A. Razvivajushhijsja chelovek v mire professij / Klimov E. A. - Obninsk: Printer, 1993. - 56 s.

Markova A. K. Psihologija professionalizma / Markova A. K. - M.: Znanie, 1996. - 308 s.

Povarenkov Ju. P. Psihologicheskoe soderzhanie professional'nogo stanovlenija cheloveka / Povarenkov Ju. P. - M .: URAO, 2002. - 160 s.

Rodzhers K., Frejberg Dzh. Svoboda uchit'-sja. / Rodzhers K., Frejberg Dzh. Svoboda uchit'sja. - M: Znanie, 2002. - 206 s.

Shnejder L. B. Professional'naja identichnost': teorija, jeksperiment, obuchenie / Shnejder L. B. - M.: MOSU, 2004. – 600 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-11

Номер

Розділ

Професійна підготовка майбутніх фахівців: механізми забезпечення якості та розвитку змісту