Компьютерная поддержка перманентного обучения руководителя учебного заведения: электронные средства обучения

Автор(и)

  • Nadiia Vasylenko Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

, электронный учебник, компьютерная поддержка, перманентное обучение, руководитель общеобразовательного учебного заведения, система последипломного образования

Анотація

Рассматриваются возможности электронных технологий для управления перманентным обучением руководителей общеобразовательных учебных заведениях. Раскрыт ряд принципиальных отличий электронного пособия от пособий, изготовленных типографским способом, и определены преимущества перед традиционными видами пособий. Описываются методики подготовки, создания и реализация электронных пособий. Приводятся примеры использования электронного учебника для организации перманентного обучения слушателей курсов повышения квалификации в системе последипломного образования.


The possibilities of electronic technologies for the management of permanent training of heads of educational institutions. It revealed some fundamental differences from the benefits of electronic aids made typographically that defined advantages over traditional forms of allowances. It is proved that the development of electronic textbooks can be done in two ways: through open access to the global computer network Internet; for use in the classroom learning (LAN).

It describes the technique of preparation, creation and implementation of electronic aids. The main criteria for the selection of funds for the implementation of the electronic textbook. Examples of using the electronic textbook to organize permanent education students refresher courses in the system of postgraduate education. Takes advantage of E-learning tools that make managing multimedia resources are cheap enough to install them on personal computers. Attention is drawn to the shortcomings of most developers, the so-called electronic books, which offer a finished product and can not at the same time offer an efficient way to use this product because it does not possess psycho-pedagogical foundations of learning.

Who and why we need electronic aids? This question gives the answer we conducted the study.


Біографія автора

Nadiia Vasylenko, Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників

доктор педагогічних наук, професор кафедри методології та управління освітою, Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників

Посилання

Василенко Н.В. Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до інно-ваційної діяльності: моногр. / Н. В. Василенко. – Вінниця : Едельвейс і К,2010.– 224 с.

Василенко Н.В. Розвиток професійної соціокомунікативної компетентності керівни-ків профільних загальноосвітніх навчальних закладів : моногр. / Н.В. Василенко. – Вінниця: Планер, 2012. – 312 с.

Гудирева О.М. Система дистанційного навчання у вищому навчальному закладі / О.М. Гудирева // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2003. – № 5. – С. 38-42.

Гуржій А.М. Інформатизації і комп’ютеризації загальноосвітніх навча-льних закладів України – 20 років / А.М. Гуржій, В.Ю. Биков, В.В. Гапон, М.Я. Плескач // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2005. – № 5. – С. 3-11.

Гуревич Р.С. Го-товність педагогів до професійного використання інформаційних і комунікаційних те-хнологій / Р.С. Гуревич – К. ; Вінниця: ДОВ : “Вінниця”, 2008. – 380с.

Доротюк В.І, Кохан О.В., Гадяцький В.І. Технології створення електронних навчально-методичних комплектів / В.І Доротюк, О.В. Кохан, В.І. Гадяцький // Збірник наукових праць. Педа-гогічні науки. – Херсон: Вид. ХДУ, 2004. – Вип. 37. – С. 335-339.

Олійник В.В. Зага-льнотеоретичні підходи до управління і їх вплив на розвиток системи підвищення ква-ліфікації та підготовки керівників загальноосвітніх закладів / В.В. Олійник // Післядип-ломна освіта в Україні. – 2002. – № 2. – С. 60–62.

Якиманская И. С. Личностно ори-ентированное обучение в современной школе / И.С. Якиманская. – М.: Сентябрь, 1999.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-01

Номер

Розділ

НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ: МЕТОДИКИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ