Педагогічна майстерність як домінантний складник педагогічної дії
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
педагогічна дія, предмет педагогіки, майстерність виховання, педагогічна майстерність, професійна підготовка вчителівАнотація
У статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності в системі професійної підготовки майбутніх вчителів. Визначається сутність і специфіка педагогічної майстерності як основоположної складової педагогічного дії, як домінанти впливу вчителя на інтелект, волю і почуття учня.
In article problems of development of pedagogical skill in system of vocational training of future teachers are considered. The essence and specifics of pedagogical skill as, as dominants of influence of the teacher is defined on intelligence, will and feelings of the pupil by a basic component of pedagogical action.
Посилання
Педагогічна майстерність: Хрестоматія: [навч. посіб.] / Упоряд.: І.А. Зязюн, Н.Г. Базилевич, Т.Г. Дмитренко та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – К. : СПД Богданова А.М., 2008. – 462 с.
Постижение педагогической культуры человечества: В 2 т. –Т. 2. Отечественная педагогическая традиция / Под. ред. Г.Б. Корнетова. – АСОУ, 2010. –248 с.
Лавріненко О.А. Історія педагогічної майстерності / О.А. Лавріненко. – СПД Богданова А.М., 2009. – 328 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: