Педагогічна майстерність як домінантний складник педагогічної дії

Автор(и)

  • Oleksandr Lavrinenko Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

педагогічна дія, предмет педагогіки, майстерність виховання, педагогічна майстерність, професійна підготовка вчителів

Анотація

У статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності в системі професійної підготовки майбутніх вчителів. Визначається сутність і специфіка педагогічної майстерності як основоположної складової педагогічного дії, як домінанти впливу вчителя на інтелект, волю і почуття учня.

 

In article problems of development of pedagogical skill in system of vocational training of future teachers are considered. The essence and specifics of pedagogical skill as, as dominants of influence of the teacher is defined on intelligence, will and feelings of the pupil by a basic component of pedagogical action.

Біографія автора

Oleksandr Lavrinenko, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України

головний науковий співробітник відділу теорії та історії педагогічної майстерності Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, м. Київ

Посилання

Педагогічна майстерність: Хрестоматія: [навч. посіб.] / Упоряд.: І.А. Зязюн, Н.Г. Базилевич, Т.Г. Дмитренко та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – К. : СПД Богданова А.М., 2008. – 462 с.

Постижение педагогической культуры человечества: В 2 т. –Т. 2. Отечественная педагогическая традиция / Под. ред. Г.Б. Корнетова. – АСОУ, 2010. –248 с.

Лавріненко О.А. Історія педагогічної майстерності / О.А. Лавріненко. – СПД Богданова А.М., 2009. – 328 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-01