РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В ПРОЦЕСІ САМОРОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Марина Вікторівна Канівець Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

Самостійна робота, саморозвиток, самоефективність, рефлексія, портфоліо.

Анотація

У статті визначено роль і значення самостійної роботи в процесі саморозвитку особистості студента під час навчання у вузі. Запропоновано ефективні прийоми її активізації. Вказані основні завдання викладача в процесі управління самостійною роботою студентів. Наведено результати експерименту, присвяченого дослідженню ролі самостійної роботи в саморозвитку особистості та визначенню рівня підготовки студентів до неї.

Біографія автора

Марина Вікторівна Канівець, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

аспірантка кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Педагогічні проблеми освіти