Навчальний процесу масовому відкритому дистанційному курсі

Автор(и)

  • Володимир Миколайович Кухаренко Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

масовий відкритий дистанційний курс, персональна навчальне середовище, коннектівізма, тьютор.

Анотація

Описано основні особливості масових відкритих дистанційних курсів (відкритість, самоконтроль, співпраця), які набули поширення в Канаді та США в останні три роки. У таких курсах навчаються від 500 до 2500 студентів з усього світу. Наведено результати пілотного навчання слухачів СНД у відкритих дистанційних курсах “Стратегія розвитку дистанційного навчання в корпорації” та “Соціальні сервіси у дистанційному навчанні”.

Біографія автора

Володимир Миколайович Кухаренко, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат технічних наук, завідувач проблемної лабораторії дистанційного навчання, професор кафедри кріофізики Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

 

##submission.downloads##