ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА У СИСТЕМІ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНИХ ВІДНОСИН
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
комунікативно-діяльнісна компетентність, інтерактивна взаємодія, комунікативний підхід, лінгводидактичні знання, суб’єкт-суб’єктні відносини, діалогізмАнотація
Розглянуто проблему пошуку шляхів покращення комунікативно-діяльнісної компетентності вчителя-словесника у системі суб’єкт-суб’єктних відносин. Доведено необхідність застосування партнерської взаємодії для підвищення рівня реалізації досліджуваної компетентності. Описано ролі вчителя, за допомогою яких відбувається покращення усіх видів взаємин у процесі навчання та підвищення рівня комунікативно-діяльнісної компетентності, а також зроблено огляд засобів, методів та прийомів, які сприяють її вдосконаленню.Посилання
Ковальчук З. Я. Психологічний аналіз міжособистісної взаємодії вчителя із старшокласниками: Монографія / – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2008. – 160с.
Луценко І. О. Дитина і дорослий: вчимося спілкуватись. Готуємося до мовленнєвого спілкування з дошкільниками. – Київ: Світич, 2013. – 208с.
Флерковська О. В. Школа самовдосконалення: «Повір у себе»: методичний посібник. – Чернівці: Видавничий дім «Букрек». 2014. – 104с.
Шопіна М. О. Розвиток творчого потенціалу дітей шкільного віку: Науково-методичний посібник. – Луганськ: СПД. 2010. – 92с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: