DOI: https://doi.org/10.20998/%x

ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА У СИСТЕМІ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНИХ ВІДНОСИН

Irina Denisyuk, Christina Kovtun

Анотація


Розглянуто проблему пошуку шляхів покращення комунікативно-діяльнісної компетентності вчителя-словесника у системі суб’єкт-суб’єктних відносин. Доведено необхідність застосування партнерської взаємодії для підвищення рівня реалізації досліджуваної компетентності. Описано ролі вчителя, за допомогою яких відбувається покращення усіх видів взаємин у процесі навчання та підвищення рівня комунікативно-діяльнісної компетентності, а також зроблено огляд засобів, методів та прийомів, які сприяють її вдосконаленню.

Ключові слова


комунікативно-діяльнісна компетентність; інтерактивна взаємодія; комунікативний підхід; лінгводидактичні знання; суб’єкт-суб’єктні відносини; діалогізм

Повний текст:

PDF

Посилання


Ковальчук З. Я. Психологічний аналіз міжособистісної взаємодії вчителя із старшокласниками: Монографія / – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2008. – 160с.

Луценко І. О. Дитина і дорослий: вчимося спілкуватись. Готуємося до мовленнєвого спілкування з дошкільниками. – Київ: Світич, 2013. – 208с.

Флерковська О. В. Школа самовдосконалення: «Повір у себе»: методичний посібник. – Чернівці: Видавничий дім «Букрек». 2014. – 104с.

Шопіна М. О. Розвиток творчого потенціалу дітей шкільного віку: Науково-методичний посібник. – Луганськ: СПД. 2010. – 92с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ