ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПОНЕНТІВ, ПОКАЗНИКІВ І РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.1.02Ключові слова:
професіоналізм, компоненти професіоналізму, показники сформованості професіоналізму, рівні сформованості професіоналізму, майбутній соціальний працівникАнотація
У статті проаналізовано поняття “професіоналізм” студента спеціальності “Соціальна робота”. Виділено та схарактеризовано компоненти, критерії та показники професіоналізму майбутніх соціальних працівників. Автором виокремлено мотиваційно-ціннісний, когнітивний, технологічний та рефлексивний компоненти у структурі професіоналізму майбутнього соціального працівника. У відповідності з цим визначені та обґрунтовані чотири рівні сформованості професіоналізму.
Посилання
Деркач А. А. Акмеологический словарь. М. : Изд-во РАГС, 2004. 161 с.
Деркач А. А.,Зазыкин В. Г., Маркова А. К. Психология развития профессионала: учеб. пособие. М.: РАГС, 2000. 124 с.
Дударьов В. В. Професійна компетентність соціальних працівників: методи управління // Грані. 2015. № 4. С. 27-32.
Зеер Э. Ф. Психология профессионального развития. М.: Академия, 2009. 240с.
Ігнатюк О. А. Професіоналізм особистості як об’єкт вивчення: системний підхід // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Х.:УІПА, 2006. Вип. 12. С. 241-247.
Карпенко О. Г. Професійні функції соціального працівника як складова професійної компетентності // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць Уманського педагогічного університету імені П. Тичини. 2007. Вип. 20. С. 26-33.
Кравцова Т. О. Формування професіоналізму майбутніх соціальних педагогів у процесі практичної підготовки // Наукові записки. Сер.: Педагогічні науки. 2012. Вип. 107(1). С. 256-265.
Орешета Ю. В. Фахівці із соціальної роботи як ключові суб'єкти сфери соціальної роботи // Грані.2014. № 11. С. 124-129.
Поваренков Ю. П. Психологическое содержание профессионального становления человека. М.: Изд-во “ УРАО”, 2002. 160 с.
Прядко Н. О. Особливості професійної самооцінки особистості // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер.: Педагогічні науки. 2014. Вип. 116. С. 131-133.
Сорочан Т.М. Розвиток професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти: дис. … докт. пед. наук: 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” Луганськ, 2005. 472 с.
Чубук Р.В. Проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у вищій школі // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер.: Педагогічні науки. 2014. Вип. 115. С. 256-259.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: