ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ МАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Olena Tymoshchuk Хрківський національний університет радіоелектроніки, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.1.04

Ключові слова:

конкурентоспроможний фахівець, іншомовна підготовка, педагогічні умови, педагогічна модель, професійно-комунікативні вміння і навички

Анотація

Виявлено і обґрунтовано сукупність професійно значущих якостей конкурентоспроможного фахівця машинобудівної галузі на заняттях з іноземної мови в технічному вузі; визначено педагогічні умови формування конкурентоспроможної особистості; розроблена педагогічна модель формування конкурентоспроможності сучасного фахівця в процесі мовної підготовки.

Біографія автора

Olena Tymoshchuk, Хрківський національний університет радіоелектроніки

викладач Хрківського національного університету радіоелектроніки

Посилання

Адольф В. А., Степанова И. Ю. Конкурентоспособность как показатель качества высшего профессионального образования // Высшее образование в России.2007. №6. С. 77–79

Вяхк І. А. Педагогічні умови формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій: дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04. Вінниця, 2013. 225 с.

Комарова Э. П., Боева Т. В., Трегубова Е. Н. Подготовка учителей иностранного языка к профессионально-ориентированному общению с учётом эмоционального фактора: организация деловых игр // Лингвистика и межкультурная коммуникация. 2002. № 2. С. 106.

Концепція Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти в Україні на 2011–2020 роки / Колегія Міністерства освіти і науки України: 25 червня 2010 р.

Куц М. О. Педагогічні технології навчання іноземних мов студентів у вищих технічних навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.09 / Тернопіль, 2017. 261с.

Леушина И. В. Совершенствование подготовки специалистов технического профиля на основе моделирования её иноязычной составляющей в условиях уровневого высшего профессионального образования: дисс. … докт. пед. наук: спец. 13.00.08. Нижний Новгород, 2010. 387 c.

Минеева О. А., Красикова О. Г. Формирование профессионально-иноязычной коммуникативной компетентности будущих инженеров в вузе: Монография. Н. Новгород: ВГИПУ, 2010. 196 с.

Можаровська О. Е. Формування готовності до професійно-орієнтованого іншомовного спілкування майбутніх фахівців у коледжах технічного профілю: дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 Вінниця, 2016. 279 с.

Рудомётова Л. Т. Формирование иноязычной компетентности будущих специалистов в процессе профессиональной подготовки в неязыковом вузе: дисс. … канд. пед. наук: спец. 13.00.08. Кемерово, 2014. 206 с.

Синицына Т. В. Современный российский рынок graduate-рекрутмента // Высшее образование в России. 2009. № 1.С. 132-137.

Сура Н. А. Система професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій у технічних університетах: дис. … док. пед. наук: спец. 13.00.04. Київ, 2013 509 с.

TOEIC Examination Handbook.Educational Testing Service. 2007, p.2.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ