КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ

Автор(и)

  • Hanna Shvetsova Харківська медична академія післядипломної освіти, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.1.11

Ключові слова:

комп’ютерна графіка, сучасний фахівець, методична система, професійна діяльність, навчально-методичне забезпечення, графічний редактор MacromediaFlash.

Анотація

У статті розглянуто актуальність використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності сучасного фахівця, наведено результати аналізу існуючих методик навчання основ комп’ютерної графіки сучасних фахівців на предмет відповідності вимогам державного стандарту вищої освіти. Стаття містить пропозиції щодо підвищення ефективності навчання основам комп’ютерної графіки шляхом упровадження методичної системи, що у своєму макропідході будуватиметься не тільки на основі інструментарію програми, а й забезпечить можливість урахування специфіки професійної діяльності сучасних фахівців та ієрархічну побудову змісту навчання основ комп’ютерної графіки.

Біографія автора

Hanna Shvetsova, Харківська медична академія післядипломної освіти

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки, філософії

та мовної підготовки Харківської медичної академії

післядипломної освіти; Харків, Україна

Посилання

Андерсон Э., Марк Дел Лима, Стив Джонсон. Macromedia Flash MX 2004. М.: НТ Пресс, 2005. 543 с.

Гурвиц М., Мак-Кейб Л. Использование Macromedia Flash MX. Специальное издание: пер. с англ. М.: Издательский дом ”Вильяме”, 2003. 704с.

Ничкало Н. Г. Державні стандарти професійної освіти: теорія і методика: Монографія. Хмельницький : ТУП, 2002. 334 с.

Закон України „Про вищу освіту” від 07.12.2017 р. № 2145 – VІІІ.

Зинчик А. А., Штенников Д. Г. Использование технологий Macromedia Flash для создания мультимедиа ресурсов. СПб: СПбГИТМО (ТУ), 2003, 36с.

Коваленко О. Е. Методика професійного навчання: підруч. для інженерів-педагогів, викладачів спецдисциплін системи проф.-тех. та вищ. Освіти. Х.: НУА, 2005. 360 с.

Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение. К.: Вища школа, 1990. 248 с.

Петренко В. Л. Стандарти вищої освіти у контексті Болонського процесу: історія, сучасний стан, перспективи // Проблеми освіти України. К., 2005. Вип. 45: Болонський процес в Україні. Ч. 1. 192 с.

Уотролл Э., Гербер Н. Эффективная работа: Flash MX (+CD). СПб.: Питер; Киев: BHV, 2003. 720 с.

Харківська А. А. Комп’ютерна графіка в навчальному процесі як запорука підвищення рівня пізнання // Наукові записки кафедри педагогіки зб. наук. пр. Х., 2014. С. 176-184.

Харківська А .А. Формування інформатичної компетентності майбутнього вчителя інформатики у педагогічному ВНЗ // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. Х. : УІПА, 2009. Вип. 24/25. С. 411-419.

Черкасский В.Т. Эффективная анимация во Flash. М. : КУДИЦ-ОБРАЗ, 2001. 245 с.

Шадриков В. Д. Психология деятельности и способности человека: учеб.пособие. М.: Логос, 1998. 320с.

Швецова Г.А. Комп’ютерна графіка та її використання в практиці освітньої діяльності // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : зб. наук. праць. Луганськ, 2012. №22(257). C. 148-153.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ