ЗАСТОСУВАННЯ АСОЦІАТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ОСВІТНІХ НАУК
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2019.1.03Ключові слова:
асоціація, асоціативні методи навчання, магістри освітніх наук, інфографіка, інтелект-карти.Анотація
Стаття розглядає деякі сучасні підходи розробки ті подання інформації в контексті підготовки майбутніх педагогів вищої школи
Посилання
1. Batechko, N. H. (2016) Teoretyko-metodolohichni zasady pidhotovky vykladachiv vyschoi shkoly v umovakh mahistratury [Theoretical and methodological principles of preparation of teachers of higher education in the conditions of a magistracy]: dys… doktora ped. nauk: 13.00.04. K., 669 p. [in Ukrainian] 2. B'juzen, T. & B'juzen, B. (2003) Supermyshlenie. [Supermind]. Mn.: Popurri. 3. B'juzen, T. & B'juzen, B. (2010) Intellekt-karty. [Intellect card]. Prakticheskoe rukovodstvo. Minsk: Popurri, 368 p. [in Russian] 4. Radchenko, I. (2010) Tekhnolohii Concept mapping ta Mind mapping u konteksti informatsijno-dydaktychnoho seredovyscha. [Concept mapping and Mind mapping technologies in the context of the informative and didactic environment.]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia. №1. P. 90 – 98. [in Ukrainian] 5. Romanovs'kyj, O. H. & Hryn'ova, V.M., Rezvan, O.O. (2018) Mental'ni karty iak innovatsijnyj sposib orhanizatsii informatsii v navchal'nomu protsesi vyschoi shkoly. [Mental charts as an innovative way of organizing information in a higher school educational process]. Informatsijni tekhnolohii i zasoby navchannia. Vyp. 2 (64). P. 185 – 196. [in Ukrainian] 6. Tereschenko, N. V. (2012) Intelekt-karty – suchasni innovatsijni sotsial'ni tekhnolohii navchannia v systemi osvity. [Smart cards are modern, innovative social learning technologies in the education system]. Vcheni zapysky: zb. nauk. pr. M-vo osvity i nauky Ukrainy, DVNZ "Kyiv. nats. ekon. un-t im. Vadyma Het'mana". Vyp. 14., ch.1. Kyiv: KNEU. P. 139 – 145. [in Ukrainian] 7. Shatalov, V. F. (1987) Uchit' vseh, uchit' kazhdogo. [Teach everyone, teach everyone]. Pedagogicheskij poisk. M.: Pedagogika. P. 141 – 204. [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: