ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Eugene Vorobieva Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0002-6269-578X

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2019.1.10

Ключові слова:

лідерські якості, лідерській потенціал, професійна підготовка менеджерів, розвиток лідерського потенціалу майбутніх менеджерів, тренінг, ділова гра, кейс-метод

Анотація

Висвітлено особливості розвитку лідерських якостей майбутніх ме­неджерів в процесі професійної підготовки у вищій школі. Визначено, що застосування тренінгових та ігрових форм в процесі професійної підготовки сприяє розвитку лідер­ського потенціалу та лідерських якостей майбутніх менеджерів, актуалізує інтерес до практичної діяльності, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці в управлінській діяльності. Стаття міс­тить авторське трактування проблематики використання тренінгових та ігрових методів у навчально-виховному процесі з метою розвитку лідерського потенціалу май­бутніх менеджерів.

Біографія автора

Eugene Vorobieva, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. акад. І.А. Зязюна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

Посилання

Berezovs'ka, L.I. & Pukish, A.O. (2015) Psykholohichni osoblyvosti upravlins'koho ta pidpryiemnyts'koho potentsialu menedzheriv. [Psychological peculiarities of managerial and entrepreneurial potential of managers]. Visnyk Natsional'noho universytetu oborony Ukrainy: Zbirnyk naukovykh prats'. №1(44). Kyiv: NUOU. P. 21 – 27. [in Ukrainian]

Romanovskij A.G., Shapolova V.V., Kvasnik O.V. (2016) Trehvektornaja struktura ponjatija liderstvo. [The three-vector structure of the concept of leadership]. Access mode: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI_Press/26904/1/Romanovskiy_Trekhvektornaya_2016.pdf [in Russian]

Ponomar'ov, O.S. & Chebotar'ov, M.K. (2012) Vidpovidal'nist' v systemi profesijnoi kompetentnosti fakhivtsia [Respon­sibility in the system of professional compe­tence of a specialist]: navch.-metod. posibnyk. Kh.: Pidruchnyk NTU «KhPI», 220 p. [in Ukrainian]

Drygina, I.V. Vazhnost' liderskih kachestv menedzhera dlja ego professional'noj dejatel'nosti. [The importance of managerial leadership qualities for his professional activities]. Access mode: http://res.krasu.ru/raradigm. [in Russian]

Bojett, Dzh. T. & Bojett, Dzh. T. «Mozhno li nauchit'sja liderstvu?» [«Is it possible to learn leadership?»]. Access mode: http://management.com.ua [in Russian]

Fetiskin, N.P. & Kozlov, V.V., Manujlov, G.M. (2005) Social'no-psihologicheskaja diagnostika razvitija lichnosti i malyh grupp. [Socio-psychological diagnosis of personal development and small groups]. M.: Izd-vo Instituta psihoterapii, 490 p. [in Russian]

Vachkov, I.V. & Derjabo, S.D. Okna v mir treninga. [Windows to the world of training]. Access mode: http://koob.ru/vachkov_iv [in Russian]

Petrovskaja, L.A. Obshhenie-kompetentnost'-trening. [Communication-competence-training]. Access mode: http://www.koob.ru/petrovskaya/communic­ation_p [in Russian]

http://apps.webofknowledge.com/DaisyOneClickSearch.do?product=WOS&search_mode=DaisyOneClickSearch&colName=WOS&SID=C4yURPS6zDJwiGm3Jdk&author_name=Sakaliuk,%20O&dais_id=25550971&excludeEventConfig=ExcludeIfFromFullRecPage">Sakaliuk, O. (2016) Model of forming education managers' readiness for professional ac­tivities under current conditions. Nauka i osvita. №6. P. 107 – 111.

Kuzmina, N. (2017) Implementa­tion of the model of forming the fu­ture managers' readiness for business corre­spondence in the educational process of the university. 10th international conference of education, research and innovation nov 16 – 18.

Fetiskin, N.P. & Kozlov, V.V., Manujlov, G.M. (2005) Social'no-psihologich­eskaja diagnostika razvitija lichnosti i malyh grupp. [Socio-psychological diagnosis of personal development and small groups]. M.: Izd-vo Instituta psihoterapii, 490 p. [in Russian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-20

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНІВ ЛІДЕРСТВА, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ОБ’ЄКТУ