ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2019.1.10Ключові слова:
лідерські якості, лідерській потенціал, професійна підготовка менеджерів, розвиток лідерського потенціалу майбутніх менеджерів, тренінг, ділова гра, кейс-методАнотація
Висвітлено особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів в процесі професійної підготовки у вищій школі. Визначено, що застосування тренінгових та ігрових форм в процесі професійної підготовки сприяє розвитку лідерського потенціалу та лідерських якостей майбутніх менеджерів, актуалізує інтерес до практичної діяльності, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці в управлінській діяльності. Стаття містить авторське трактування проблематики використання тренінгових та ігрових методів у навчально-виховному процесі з метою розвитку лідерського потенціалу майбутніх менеджерів.Посилання
Berezovs'ka, L.I. & Pukish, A.O. (2015) Psykholohichni osoblyvosti upravlins'koho ta pidpryiemnyts'koho potentsialu menedzheriv. [Psychological peculiarities of managerial and entrepreneurial potential of managers]. Visnyk Natsional'noho universytetu oborony Ukrainy: Zbirnyk naukovykh prats'. №1(44). Kyiv: NUOU. P. 21 – 27. [in Ukrainian]
Romanovskij A.G., Shapolova V.V., Kvasnik O.V. (2016) Trehvektornaja struktura ponjatija liderstvo. [The three-vector structure of the concept of leadership]. Access mode: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI_Press/26904/1/Romanovskiy_Trekhvektornaya_2016.pdf [in Russian]
Ponomar'ov, O.S. & Chebotar'ov, M.K. (2012) Vidpovidal'nist' v systemi profesijnoi kompetentnosti fakhivtsia [Responsibility in the system of professional competence of a specialist]: navch.-metod. posibnyk. Kh.: Pidruchnyk NTU «KhPI», 220 p. [in Ukrainian]
Drygina, I.V. Vazhnost' liderskih kachestv menedzhera dlja ego professional'noj dejatel'nosti. [The importance of managerial leadership qualities for his professional activities]. Access mode: http://res.krasu.ru/raradigm. [in Russian]
Bojett, Dzh. T. & Bojett, Dzh. T. «Mozhno li nauchit'sja liderstvu?» [«Is it possible to learn leadership?»]. Access mode: http://management.com.ua [in Russian]
Fetiskin, N.P. & Kozlov, V.V., Manujlov, G.M. (2005) Social'no-psihologicheskaja diagnostika razvitija lichnosti i malyh grupp. [Socio-psychological diagnosis of personal development and small groups]. M.: Izd-vo Instituta psihoterapii, 490 p. [in Russian]
Vachkov, I.V. & Derjabo, S.D. Okna v mir treninga. [Windows to the world of training]. Access mode: http://koob.ru/vachkov_iv [in Russian]
Petrovskaja, L.A. Obshhenie-kompetentnost'-trening. [Communication-competence-training]. Access mode: http://www.koob.ru/petrovskaya/communication_p [in Russian]
http://apps.webofknowledge.com/DaisyOneClickSearch.do?product=WOS&search_mode=DaisyOneClickSearch&colName=WOS&SID=C4yURPS6zDJwiGm3Jdk&author_name=Sakaliuk,%20O&dais_id=25550971&excludeEventConfig=ExcludeIfFromFullRecPage">Sakaliuk, O. (2016) Model of forming education managers' readiness for professional activities under current conditions. Nauka i osvita. №6. P. 107 – 111.
Kuzmina, N. (2017) Implementation of the model of forming the future managers' readiness for business correspondence in the educational process of the university. 10th international conference of education, research and innovation nov 16 – 18.
Fetiskin, N.P. & Kozlov, V.V., Manujlov, G.M. (2005) Social'no-psihologicheskaja diagnostika razvitija lichnosti i malyh grupp. [Socio-psychological diagnosis of personal development and small groups]. M.: Izd-vo Instituta psihoterapii, 490 p. [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: