РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ФОРМУВАННЯ БАЗОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ МАШИНОБУДІВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.01.03Ключові слова:
методи математичної статистики, базова професійна компетентність, педагогічний експеримент, методи педагогічних дослідженьАнотація
у статті розглянуто організація та результати проведення педагогічного експерименту з формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей у процесі науково-природничої підготовки. Для дослідження було запропоновано наукові праці з методології та методики педагогічних досліджень, використані методи математичної статистики в педагогіці. Визначено, що результати експерименту підтвердили статистичну достовірність впливу розроблених педагогічних умов формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. З’ясовано, що аналіз результатів, що був проведений наприкінці експерименту, засвідчив суттєві позитивні зрушення за всіма критеріями мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, особистісного.
Посилання
Dubovitskaya, T. D. (2004), “Diagnosis of students' professional orientation”, Psihologicheskaja nauka i obrazovanie, vol. 9, no. 2, p. 82 – 86
Zagvjazinskij, V. I. (2005), “Methodology and methods of psychological and pedagogical research”, Ucheb. posobie dlja stud. vyssh. ped. ucheb. zavedenij, M.: Akademija, p. 208
Sidorenko, E. V. (2003), “Methods of mathematical processing in psychology”, St. Petersburg: Speech, p. 350
Tverezovskaya, N. T. (2014), “Methodology of pedagogical research”, Navch. Posib., Kyiv: Center for Educational Literature, p. 440
Fetiskin, N. P. (2002), “Socio-psychological diagnostics of personality and small group development”, Uchebnoe posobie, M.: Publisher of the Institute of Psychotherapy p. 339
Anthony, G., In Kaiser, G., Forgasz, H., Graven, M., Kuzniak, A., Simmt, E., Xu, B. (2018), “Practice-Based Initial Teacher Education: Developing Inquiring Professionals. Invited Lectures From the 13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg: Springer International Publishing, pp. 1 – 18
Odalen, J., Brommesson, D., Erlingsson, G. O., Schaffer, J. K., Fogelgren, M. (2019), “Teaching university teachers to become better teachers: the effects of pedagogical training courses at six Swedish universities”, Higher Education Research & Development, no. 38(2), pp. 339 – 353
Vargas, G. V., Alcivar, J. S. (2019), “Professional Pedagogical Skills іn Higher Education Students”, Revista Conrado, no. 15(67), pp. 341 – 348
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: