РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ФОРМУВАННЯ БАЗОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ МАШИНОБУДІВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Iryna Asieieva Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна https://orcid.org/0000-0001-9678-2681

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.01.03

Ключові слова:

методи математичної статистики, базова професійна компетентність, педагогічний експеримент, методи педагогічних досліджень

Анотація

у статті розглянуто організація та результати проведення педагогічного експерименту з формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей у процесі науково-природничої підготовки. Для дослідження було запропоновано наукові праці з методології та методики педагогічних досліджень, використані методи математичної статистики в педагогіці. Визначено, що результати експерименту підтвердили статистичну достовірність впливу розроблених педагогічних умов формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. З’ясовано, що аналіз результатів, що був проведений наприкінці експерименту, засвідчив суттєві позитивні зрушення за всіма критеріями мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, особистісного.

Біографія автора

Iryna Asieieva, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

здобувач кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна

Посилання

Dubovitskaya, T. D. (2004), “Diagnosis of students' professional orientation”, Psihologicheskaja nauka i obrazovanie, vol. 9, no. 2, p. 82 – 86

Zagvjazinskij, V. I. (2005), “Methodology and methods of psychological and pedagogical research”, Ucheb. posobie dlja stud. vyssh. ped. ucheb. zavedenij, M.: Akademija, p. 208

Sidorenko, E. V. (2003), “Methods of mathematical processing in psychology”, St. Petersburg: Speech, p. 350

Tverezovskaya, N. T. (2014), “Methodology of pedagogical research”, Navch. Posib., Kyiv: Center for Educational Literature, p. 440

Fetiskin, N. P. (2002), “Socio-psychological diagnostics of personality and small group development”, Uchebnoe posobie, M.: Publisher of the Institute of Psychotherapy p. 339

Anthony, G., In Kaiser, G., Forgasz, H., Graven, M., Kuzniak, A., Simmt, E., Xu, B. (2018), “Practice-Based Initial Teacher Education: Developing Inquiring Professionals. Invited Lectures From the 13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg: Springer International Publishing, pp. 1 – 18

Odalen, J., Brommesson, D., Erlingsson, G. O., Schaffer, J. K., Fogelgren, M. (2019), “Teaching university teachers to become better teachers: the effects of pedagogical training courses at six Swedish universities”, Higher Education Research & Development, no. 38(2), pp. 339 – 353

Vargas, G. V., Alcivar, J. S. (2019), “Professional Pedagogical Skills іn Higher Education Students”, Revista Conrado, no. 15(67), pp. 341 – 348

Опубліковано

2020-03-20

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ