ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ ПАМЯТІ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2021.2.02

Ключові слова:

професійна підготовка лікаря, історична пам’ять, культура, академічна доброчесність, ідентичність, професійна культура, патріотизм.

Анотація

У статті розглянуті питання організації і проведення виховної роботи серед студентів медичних університетів. Розглянуто виховний потенціал історичної пам’яті в практиках впровадження академічної доброчесності у медичних університетах. Проаналізовано співвідношення моралі і права у реалізації політики академічної доброчесності. З’ясовано, що історична пам’ять в медичному університеті має культурно-антропологічне підґрунтя й чітко визначений національний профіль. Визначено ціннісні засади виховного потенціалу історичної пам’яті, які сприяють становленню професійної культури і мор альної свідомості майбутнього лікаря.

Біографія автора

Ганна Корж, Харківська медична академія післядипломної освіти

кандидат філософських наук, доцент кафедри педагогіки, філософії, мовної підготовки Харківської медичної академії післядипломної освіти; Харків, Україна

Посилання

1. Gorbunova, L. (2019), “Education for sustainable development: to the question of concepts and methodology”, “Philosophy of Education. Philosophy of Education”, scientific journal Institute of Higher Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, NPU named after MP Drahomanov, Kyiv, no. 1 (24), p. 52–78

2. Yermolenko, A. (2019), “Academic philosophy as a “new enlightenment” for dialogical civilization”, Bulletin of the National Academy of Sciences of Ukraine, no.11, p.3–12

3. Kiridon, A. (2017), “Studies of memory in modern humanities: the history of formation”, Ukrainian Historical Journal, no. 4, no. 150–161

4. Korablyova, V. (2013), “Philosophy of law in Ukraine: ideological foundations”, Bulletin of the National University of Law Academy of Ukraine named after Yaroslav the Wise. - Series: Philosophy, philosophy of law, political science, sociology, H.: Right, no. 4(18) p. 280, pp. 40–47

5. Minakov, M. (2020), “Dialectics of modernity in Eastern Europe. Experience of socio-philosophical understanding”, Kiev: Laurus, p. 216

6. Rusen, J. (2010), “New ways of historical thinking”, Translated with him. Vladimir Kamenets, Lviv: Chronicle, p. 358

7. Strategy for the development of medical education in Ukraine, available at: https://moz.gov.ua/uploads/1/8475-medical_education_analytics.pdf

8. “Law of Ukraine On Education dated 05.09.2017 № 2145-VIII” (2017), Legislation of Ukraine Information of the Verkhovna Rada (VVR), no. 38–39, art. 380

9. Bauman, Z. A (2017), “Chronicle of Crisis: 2011 – 2016”, Social Europe Edition

10. Giddens, A., Duneier, М., Appelbaum, Richard, P.; Carr, Deborah (2018), “Introduction to Sociology ”, New York

Теорія та практика управління соціальними системами 2'2021

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-15

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ