ГЕРМЕНЕВТИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХАРАЗМАТИЧНОГО ЛІДЕРА-ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2021.3.02Ключові слова:
харизма, герменевтика, лідер, педагог, формування, педагогічна герменевтика, розуміння.Анотація
Проаналізовано сутність і зміст ключових понять, які у дослідженні виконують значну методологічну роль та обґрунтовано необхідність застосування герменевтико-культурологічних засад у процесі формування майбутнього харизматичного лідера-педагога. Доведено, що головною ідеєю філософсько-педагогічної теорії герменевтики є ідея розуміння, яка виступає як фундаментальна потреба особистості. Обґрунтовано цю ідею вперше німецьким філософом Ф.Шлейермахером, який накреслив “герменевтичне коло”, у якому постійно перебуває людина. За результатами аналізу внеску провідних представників філософської теорії герменевтики, доведено необхідність подальшої розробки курсу “Педагогічна герменевтика”, визначено провідні напрями формування майбутнього харазматичного лідера-педагога.
Посилання
1. Antonova, O. Ye. “Giftedness: experience of historical and porvial analysis”, Monograph, Zhytomyr: Zhytomyr. state un-t. p. 456
2. Bekh, I. D. (2015), “Ideology of personalityoriented education”, Selected scientific practices. Education of perso nality, in 2 vols, vol. 1, Kyiv: Chernivtsi, “Bookrek”, pp. 15–206
3.Vasyanovych, G. P. (2015), “Methodological contexts of pedagogical science at the modern stage of development”, Selected works in 7 volumes, vol. 7. Collection of scientific works, Lviv: Norma, pp. 164 – 187
4. Weber, M. (1990), “Selected works: Per. with him”, comp., society. ed. and the aftermath. Yu. N. Davydov; Prev. P. P. Gaidenko, M .: Progress, p. 880
5. Gadamer, G. G. (1998), “Truth and Met-hod”, Gadamer G. G. translation with him., intro-duction. art. B. N. Bessonov, M.:Progress.p. 704
6. Iorish, J., Ogurtsov, A., Trelch Ernst (1970), “Philosophical Encyclopedia”, In 5 vols. Vol. 5. Ch. ed. FV Konstantinov, M .: Izd-vo “Sov. Encyclical ”, pp. 255–256
7. Onyschenko, V. D. (2014), “Pedagogical hermeneutics”, Fundamental pedagogical theories, Monograph, Lviv: Norma. pp. 213 – 257
8. Averyanov, Yu. I. (1993), “Political Science: Encyclopedic Dictio nary”, Society. ed. and comp.: Yu. I. Averyanov, Moscow: Moscow Commercial University Publishing House, p. 431
9. Dilthey, V. (1961), “Gezammelte Sriften”, Stuttgart: Taibner, t. 1, p. 318
10. “Pedagogy” (2006), Editorial Board of Science: Boguslaw Sliversky, vip. 3, t. 2, Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczneju, pp. 4–16
11. Weber, M. (1965), “Sociology of religion”, Per. E. Fiskoff. Introduction, author:T. Parsons, L.:. Methuen, LХVII, p. 308
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Григорій Васянович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: