РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ СИТУАТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ

Автор(и)

  • Ольга Квасник Національний технічний університет «Харківський політехнічний університет», Україна https://orcid.org/0000-0001-9911-7337
  • Олена Беспарточна Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Україна https://orcid.org/0000-0001-8210-314X
  • Олена Землякова Національний технічний університет «Харківський політехнічний університет», Україна https://orcid.org/0000-0002-4668-8264

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2023.1.06

Ключові слова:

вища освіта, ситуативне моделювання, модель, навчальний процес, мотивація, професійна мотивація психологів

Анотація

Анотація: розглянуті ключові поняття про професійну мотивацію. Зроблено огляд теоретичних та емпіричних методів діагностик та проведення заходів щодо розвитку професійної мотивації.  Показано структурну модель процесу формування і /або розвитку професійної мотивації у студентів-психологів за допомогою ситуативного моделювання.

Посилання

Kvasnyk, O., Zemliakova, O., Balabai, A. (2022), “Features of the organi-zation of the educational process under quar-antine restrictions in the context of research on the quality of interaction between its par-ticipants”, Theory and practice of social systems management, no. 1, pp. 30 – 47

Kuzko, M. (2018), “Results of the introduction of situational modeling in the training of future geologists”, Scientific Bulletin of the South Ukrainian National Pedagogical University named after K. Ushynsky, no. 1(120), pp. 81 – 86

Bandurka, O. (2011), “On the pre-sent of higher education in Ukraine”, Vyshcha shkola, no. 9, pp. 7 – 15

Kocharian, O., Frolova, Ye., Pavlenko, V. (2011), “Structure of motiva-tion of students' educational activity”, Study guide, Kharkiv: National Aerospace Univer-sity named after A. Zhukovsky “Kharkiv Aviation Institute”, p. 40

Dem̓ianchuk, O. (), “Pedagogical bases of forming artistic and aesthetic interests of schoolchildren”, K.: IZMN, 1997 p. 63

Ball, H., Perepelytsia, P., Rybalko, V. (2001), “Psychology of work and profes-sional training of the individual”, Study guide, Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine; Institute of Pedagogy and Psychol-ogy of Vocational Education, Khmelnytsky: University, pp. 330

Syniakova, V. “Professional self-determination of the individual”, available at: http://kyivobl.man.gov.ua/zakhody/Poradi_psihologa/PROFESIJNE_SAMO-VIZNACHENNJA_OSOBISTOSTI/.

“Interactive teaching methods: a study guide” (2005), Under the editorship of P. Shevchuk and P. Fenrich: WSAP Pub-lishing House, p. 170

Kudykina, N. Game activity of junior schoolchildren in the extracurricular educational process / N. Kudykina // Mono-graph - K.: KMPU, 2008. - 272 p.

Ziółkowski, P., Poiasok, T., Be-spartochna, O., Moskalyk, H. (), “Pedagogi-cal conditions of provision”, Educational and professional motivation of the future teacher, ZESZYTY NAUKOWE WSG, t. 36, series: Edukacja - Rodzina - Społeczeństwo, no. 5 (2020), pp. 177 – 192

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-08

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ