РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ СИТУАТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2023.1.06Ключові слова:
вища освіта, ситуативне моделювання, модель, навчальний процес, мотивація, професійна мотивація психологівАнотація
Анотація: розглянуті ключові поняття про професійну мотивацію. Зроблено огляд теоретичних та емпіричних методів діагностик та проведення заходів щодо розвитку професійної мотивації. Показано структурну модель процесу формування і /або розвитку професійної мотивації у студентів-психологів за допомогою ситуативного моделювання.
Посилання
Kvasnyk, O., Zemliakova, O., Balabai, A. (2022), “Features of the organi-zation of the educational process under quar-antine restrictions in the context of research on the quality of interaction between its par-ticipants”, Theory and practice of social systems management, no. 1, pp. 30 – 47
Kuzko, M. (2018), “Results of the introduction of situational modeling in the training of future geologists”, Scientific Bulletin of the South Ukrainian National Pedagogical University named after K. Ushynsky, no. 1(120), pp. 81 – 86
Bandurka, O. (2011), “On the pre-sent of higher education in Ukraine”, Vyshcha shkola, no. 9, pp. 7 – 15
Kocharian, O., Frolova, Ye., Pavlenko, V. (2011), “Structure of motiva-tion of students' educational activity”, Study guide, Kharkiv: National Aerospace Univer-sity named after A. Zhukovsky “Kharkiv Aviation Institute”, p. 40
Dem̓ianchuk, O. (), “Pedagogical bases of forming artistic and aesthetic interests of schoolchildren”, K.: IZMN, 1997 p. 63
Ball, H., Perepelytsia, P., Rybalko, V. (2001), “Psychology of work and profes-sional training of the individual”, Study guide, Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine; Institute of Pedagogy and Psychol-ogy of Vocational Education, Khmelnytsky: University, pp. 330
Syniakova, V. “Professional self-determination of the individual”, available at: http://kyivobl.man.gov.ua/zakhody/Poradi_psihologa/PROFESIJNE_SAMO-VIZNACHENNJA_OSOBISTOSTI/.
“Interactive teaching methods: a study guide” (2005), Under the editorship of P. Shevchuk and P. Fenrich: WSAP Pub-lishing House, p. 170
Kudykina, N. Game activity of junior schoolchildren in the extracurricular educational process / N. Kudykina // Mono-graph - K.: KMPU, 2008. - 272 p.
Ziółkowski, P., Poiasok, T., Be-spartochna, O., Moskalyk, H. (), “Pedagogi-cal conditions of provision”, Educational and professional motivation of the future teacher, ZESZYTY NAUKOWE WSG, t. 36, series: Edukacja - Rodzina - Społeczeństwo, no. 5 (2020), pp. 177 – 192
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Olga Kvasnyk, Olena Bespartochna, Olena Zemliakova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: