РІВЕНЬ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Анастасія Книш Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0003-0211-2535
  • Олексій Підбуцький Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0009-0007-0488-4500

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2023.2.03

Ключові слова:

онлайн навчання, заклад вищої освіти, студенти, організації, задоволеність навчанням

Анотація

статтю присвячено дослідженню рівня задоволеності здобувачів вищої освіти різними аспектами організації онлайн навчання. Наведено результати опитування 124 здобувачів, що представляють різні заклади вищої освіти України. Показано, що сновними параметрами, які необхідно враховувати при організації онлайн навчання є: платформа для навчання, контент, організація зв‟язку, організація розкладу, оцінювання та звітність, технічна підтримка, мотивація. За результатами анкетування було визначено, що найбільше здобувачі задоволені оцінюванням та звітністю, якістю освітнього контенту, організацією зв‟язку та платформою для навчання. Незадовільним здобувачі вважають організацію розкладу, технічну підтримку освітнього процесу та підтримку навчальної мотивації.

Біографії авторів

Анастасія Книш, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. Зязюна

Олексій Підбуцький, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

аспірант

Посилання

Burak, O., Zolotaryova, Zh., Fedorkiv N. (2021), “Impact of the COVID-19 pandemic on the quality of education: res-ults of a survey of foreign students”, Medical education, (3), pp. 31 – 39

“Strategy for the development of higher education in Ukraine for 2022-2032”, available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2022/04/15/VO.plan.2022-2032/Stratehiya.rozv.VO-23.02.22.pdf (Date of application: May 12, 2023 )

Shvedova, Ya. (2021), “Pedagogical interaction in the “teacher-student” dyad in the conditions of online lea-rning”, Educational Discourse, 34(3), pp. 111 – 129

Asgari, S., Trajkovic, J., Rahmani, M., Zhang, W., Lo, R. C., Sciortino, A. (2021), “An observational study of engineering online education during the COVID-19 pandemic”, Plos one, 16(4), e0250041

Martin, F., Sun, T., Westine, C. D. (2020), “A systematic review of research on online teaching and learning from 2009 to 2018”, Computers & education159, p. 104009

Pidbutska, N., Demidova, Y., Kny-sh, A. (2021), “Gender aspects of empathy in online learning of adolescents”, Journal of Education Culture and Society, 12(1), pp. 314 – 321

Singh, V., Thurman, A. (2019), “How many ways can we define online learning? A systematic literature review of definitions of online learning (1988-2018)”, American Journal of Distance Education, 33(4), pp. 289 – 306

Romanovskyi, O., Pidbutska, N., Shtuchenko, I. (2020), “Connection between personal perfectionism and efficiency of stu-dents‟ learning”, Journal of Education Culture and Society, 11(1), pp. 136 – 145

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-10

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ