Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства

Автор(и)

  • Volodymyr Oliinyk Державний вищий навчальний заклад “Університет менеджменту освіти” Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

післядипломна освіта, педагогічна освіта, університет менеджменту освіти, трансформації в освіті

Анотація

У статті висвітлюються тенденції стандартизації, інформатизації та техноло- гізації розвитку післядипломної педагогічної освіти (ППО) в умовах трансформації суспі- льства. Розкриваються пов’язані з ними завдання та шляхи їх вирішення. Обґрунтовується роль Університету менеджменту освіти та консорціуму в розробленні стандартів, удо- сконаленні змісту й запровадженні інноваційних педагогічних технологій, модернізації на- укової діяльності у ППО.

 

The article covers the tendencies of standardization, informatization and use of technical means in the development of in-service teacher training in terms of social transformation. It also covers the objectives within these tendencies and ways of meeting them. The article also describes the role of the University of Educational Management and the Consortium in the development of standards, content and implementation of educational innovations and modernization of scientific research in In-service teacher training.

Біографія автора

Volodymyr Oliinyk, Державний вищий навчальний заклад “Університет менеджменту освіти” Національної академії педагогічних наук України, м. Київ

доктор педагогічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, ректор Державного вищого навчального закладу “Університет менеджменту освіти” Національної академії педагогічних наук України, м. Київ

Посилання

Біла книга національної освіти України / Т.Ф/ Алексєєнко, В.М. Аніщенко, Г.О. Балл [та ін]; за заг.ред.акад. В.Г. Кременя; НАПН України. – К.: Інформ.системи, 2010. – 342 с.

Диалог культур в глобализирующемся мире: мировоззренческие аспекты / отв. ред. В.С. Степин, А.А. Гусейнов; Ин-т философии. – М.: Наука, 2005. – 428 с.

Кастельс М. Інтернет-ґалактика. Міркування щодо Інтернету, біз-несу і суспільства. Пер. з англ. – К.: Вид-во “Ваклер”, 2007. – 304 с.

Кондратьев В.М. Образование в эпоху перемен / В. М. Кондратьев, Л. Ф. Матронина // Философия образования. – 2009. – № 1 (26). – С. 9-11.

Кремень В. Філософія освіти ХХІ століття /

В. Кремень. – Вища освіта. – 2002. – С. 9-17.

Лазарев Г. И. Консорциум вузов серви-

са как форма сетевого партнерства / Г. И. Лазарев // Высшее образование в России. –

- № 10. – С. 10-18.

Міщенко В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети ор-

ганізації неперервної освіти / В. Міщенко // Рідна школа. – 2010. – С. 9-16.

Мозгарев Л. В. Сравнительный анализ моделей формирования содержания повышения ква-

лификации работников образования / Л.В.Мозгарев // Методист. – 2011. - № 1. – С. 3-11.

Наливайко Н. В. Философский анализ системы образования в трансформирующихся обществах / Н. В. Наливайко, Е. В. Ушакова // Философия образования. – 2009. – № 1 (26). – С. 27-33.

Никитин Э. М. Кто и как будет реформировать систему повышения квалификации работников образования / Э.М.Никитин // Методист. – 2011. - №2.– С. 2-6.

Подольська Є. Освіта в контексті глобалізації. Напрямки та механізми реалізації реформ в Україні / Є. Подольська // Вища освіта. – 2007. – № 1. – С. 48-55.

Яковлева Н. И. Модернизация управления системой переподготовки педагогических кадров / Н. И. Яковлева // Педагогика. – 2010. - № 10. – С. 50-54.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-01-09

Номер

Розділ

Проблеми розвитку педагогічної освіти