Модернізація підготовки сучасного вчителя в педагогічному університеті

Автор(и)

  • Oleksandr Shestopaljuk Вінницький державний педагогічнийуніверситет імені Михайла Коцюбинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

освіта, неперервна освіта, інформаційно – комунікаційні технології, якість освіти, спадкоємність

Анотація

У статті розглянута система неперервної освіти в рамках університету як стру- ктури освітнього комплексу з урахуванням послідовності вивчення та використання інфо- рмаційно – комунікаційних технологій у всіх галузях діяльності.

 

The system of continuous education within separate university as a structural university educational complex taking into account learning succession and usage of information communication technologies in all branches of their activity have been considered in the article.

Біографія автора

Oleksandr Shestopaljuk, Вінницький державний педагогічнийуніверситет імені Михайла Коцюбинського

доктор педагогічних наук, професор, ректор Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, академік Академії наук вищої освіти України, Заслужений працівник освіти України

Посилання

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний редактор В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. - 1040 с.

Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз : Монографія / В. П. Андрущенко, І. А. Зязюн, В. Г. Кремень, С. Д. Максименко, Н. Г. Ничкало, С. О. Сисоєва, Я. В. Цехмістер, О. В. Чалий ; за ред. В. Г. Кременя. – К. : Наукова думка, 2003. - 853с.

Кремень В. Г. Філософія освіти ХХІ століття // Освіта України. - 2002 - № 102 - 103. – С. 6 – 7.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-01-04

Номер

Розділ

Проблеми розвитку педагогічної освіти