Підготовка інженерів-педагогів магістерських програм – якою їй бути?

Автор(и)

  • Olena Kovalenko Українська інженерно-педагогічна академія, м.Харків, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

інженери-педагоги магістерських програм, системна інтеграція ді- яльнісного, особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів, професійні компетен- ції, психолого-педагогічна підготовка інженерів-педагогів, інженерно-фахова підготовка інженерів

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність удосконалення професійної підготовки ін- женерів-педагогів магістерських програм, визначено методологічні основи дослідження, розроблено зміст професійних компетенцій цих кадрів.

 

It is grounded in the article the actuality of advanced professional training of the master programs’ engineer-pedagogues, is directed methodological bases of researches, is developed the content of professional competences of this personnel.

Біографія автора

Olena Kovalenko, Українська інженерно-педагогічна академія, м.Харків

доктор педагогічних наук, професор, ректор Української інженерно-педагогічної академії, м.Харків

Посилання

Зеер Э.Ф. Концепция развития инженерно-педагогического образования / Эвальд Фридрихович Зеер // Психолого-педагогические проблемы инженерно-педагогического образования: Сб. науч. тр. – Свердловск: СИПИ, 1986. – С. 3-15.

Брюханова Н.О. Основи педагогічного проектування в інженерно-педагогічній освіті : [монографія] / Н.О. Брюханова. – Харків: НТМТ, 2010. – 438 с.

Коваленко О.Е. Концепція професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / О.Е. Коваленко, Н.О. Брюханова, О.О. Мельниченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2005. – № 10. – С. 7–20.

Коваленко О.Е. Теоретичні засади професійної педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в контексті приєднання України до Болонського процесу : [монографія] / О.Е. Коваленко, Н.О. Брюханова, О.О. Мельниченко. – Харків: УІПА, 2007. – 162 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-01-15

Номер

Розділ

Інновації у підготовці сучасних фахівців