СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ

Автор(и)

  • Olexandr Ponomaryov Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Olga Kvasnyk Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

професійне мислення, системний підхід, професійна культура, професійна і соціальна компетентність, навчально-виховний процес, особистісний розвиток.

Анотація

Характерною рисою сьогодення постає постійне ускладнення цілей, змісту і характеру професійної діяльності фахівців, функцій і завдань, які їм дово-диться вирішувати. Ця ситуація вимагає від них як високого рівня компетентності, так і розвиненого професійного мислення. Його формування і розвиток стають важ-ливим завданням фахової освіти. Однак його розв’язання ускладнює низка чинників різ-ної природи. Їх подоланню сприяє застосування системного підходу. Істотну роль при цьому відіграє належна організація вивчення дисциплін соціально гуманітарного циклу.

Біографії авторів

Olexandr Ponomaryov, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат технічних наук, професор, професор кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. А. Зязюна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків, Україна

Olga Kvasnyk, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет

«Харківський політехнічний інститут», Харків, Україна

Посилання

Валиуллина Г. Г. К вопросу о творческом компоненте профессионального мышления и его развитии у студентов / Г. Г. Валиуллина // Вестник Астраханского государственного технического университета. 2006., № 5(34)., С. 323–326.

Кашапов М. М. Психология профессионального педагогического мышления. М.: ИП РАН, 2003. 43 с.

Копнин П. В. Диалетика, логика, наука. / П. В. Копнин / М.: Наука, 1973. 464 с.

Панченко О. І. Навчальна практика як важливий чинник формування професійного мислення майбутніх інженерів-механіків / О. І. Панченко // Сучасні педагогічні технології в освіті., Х.: НТУ «ХПІ», 2016., С. 124-135.

Скакун О. Ф. Юридическая деонтология: Учебник / О.Ф. Скакун, Н.И. Овчаренко Под ред. проф. Скакун О.Ф., Х.: Основа, 1999. 280 с.

Харченко А. О. Спілкування в системі педагогічних технологій / А. О. Харченко // Сучасні педагогічні технології в освіті. Х.: НТУ «ХПІ», 2016. С. 171-177.

Ліна Костенко Умирають майстри. Електронний ресурс - Режим доступу: http://maysterni.com/publication.php?id=789

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ