КОНЦЕПТУАЛЬНА ЦІЛІСНА СИНЕРГЕТИЧНА МОДЕЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРОФЕСІЙНИХ СУДДІВ У СИСТЕМІ СУДДІВСЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Larisa Zueva Одеський апеляційний адміністративний суд, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

синергетика, моделювання складних відкритих систем, психолого-педагогічна підготовка, концептуальна модель, професійний суддя

Анотація

В статті розглянуто сутність концептуальної цілісної синергетич-ної моделі психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти. Доведено, що підґрунтям концептуальної моделі виступають принципи синер-гетики, якими канадські керівники суддівської освіти пояснюють ефективність реалі-зації «Десяти принципів соціального контексту суддівської освіти». Виявлено загальні закономірності використання концептуальної цілісної синергетичної моделіпсихолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти з позицій лю-диноцентричного, аксіологічного, акмеологічного, андрагогічного та синергетичного підходів. Пояснено зв’язок концептів-етапів, закономірностей та критеріїв «доброче-сності судді» в цілісному аспекті духовно-рефлексивного виміру психолого-педагогічної підготовки професійних суддів.

Біографія автора

Larisa Zueva, Одеський апеляційний адміністративний суд

кандидат юридичних наук, суддя

Одеського апеляційного адміністративного суду

Посилання

Андреев А. А. Педагогика высшей школы: новый курс / А. А. Андреев. М.: Московский международный институт эконометрики, информатики, финансов и права, 2002. 264 с.

Байхельт Ф., Франклин. П. Надежность и обслуживание. Математический по-ход. / М.: Радио и связь, 1988. 392 с.

Балан С. А., Становский А. Л., Халиль Ягхи. Статистические методы прогно-зирования жизненного цикла сложных восстанавливаемых систем // Труды Одесского политехнического университета. Одесса. 2000. Вып. 3. С. 95 – 98.

Бэкон Ф. Сочинения в 2 т. / Фрэнсис Бэкон. – М. : [б. и.], 1972. Т. 2. 1972. С. 65.

Веденов А. А. Моделиpование элементов мышления / А. А. Веденов. – М.: Наука, 1998. 123 с.

Делез Ж. Что такое философия? / Жиль Делез, Феликс Гваттари ; пер. с фр. и послесл. С. Н. Зенкина. Спб. : Алетейя, 1998. 288 с.

Добронравова И., Финкель Л. Динамический социум как среда социальной самооранизации. [Электронний ресурс]. – Режим доступа: http://www.philsci.univ.kiev.ua/biblio/Dobr-Finkel/socchas.htm

Ершова-Бабенко И. В. Психосинергетика : монография / И. В. Ершова-Бабенко. Херсон : Изд-во «Гринь Д. С.», 2015. 488 с.

Князева Е. Н. Законы эволюции и самоорганизации сложных систем / Е. Н. Князева, С. П. Курдюмов. М. : Наука, 1994. 236 с.

Кочеpгин А. Н. Моделиpoвание мышления / А. Н. Кочеpгин. М. : Наука, 1969. 138 с.

Майданов А. С. Интеллект решает неординарные проблемы / А. С. Майданов ; РАН Ин-т философии. М. : Ин-т философии, 1998. 321 с.

Мацусита К. Принципы успеха / К. Мацусита. М. : Альпина Бизнес Букс, 2009. 126 с.

Носов Н. А. Виртуальная реальность / Н. А. Носов // Вопросы философии. 1999. № 10. С. 152–164.

Острейковский В. А. Теория надежности. / В. А. Острейковский М. : Высшая школа, 2003. 408 с.

Рыков В. В., Ястребенецкий М. А. Регенерирующие процессы с несколькими типами точек регенерации // Большие системы. Массовое обслуживание. Надежность. – М. : Наука, 1970. С. 203 -208.

Савєльєва О. С., Оборський Г. О. , Котенко Н. А. Синергетический подход в моделировании марковских процессов // Праці Одеського політехнічного університе-ту : Науковий та наук.-виробн. збірник . – Одесса: ОНПУ, 2011. – С. 164–168.

Семенова А. В. Теоретичні і методичні засади застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів : дис. ... докт. пед. наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Семенова Алла Василівна. Тернопіль, 2009. 663 с.

Хеллман Х. Ньютон против Лейбница : битва титанов // Великие противосто-яния в науке. Десять самых захватывающих диспутов ; [Great Feuds in Science : Ten of the Liveliest Disputes Ever] / Хал Хеллман М. : Диалектика, 2007. С. 320.

Энциклопедия кибернетики : в 2 т. / [отв. ред. В. М. Глушков]. К.: Укр. сов. энциклопедия, 1974 . Т. 2. ; [М-Я]. 1974. С. З29.

Lennox Brian W., Williams Natalie. Social context and judicial education in Cana-da. / Brian W. Lennox and Natalie Williams // Judicial Education and Training. Journal of the International Organization for Judicial Training. 2013. Volume 1, Number 1. August – P. 31-44.

Taylor H. M. Application of Markov techniques. / H. M. Taylor. The International Standard IEC 61165 (1995-01). 45 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ