ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
якість вищої освіти, професійна діяльність фахівця, професійна компетентність, критерії якості освіти, відповідність знань, вмінь та навичок встановленим вимогам, система цінностей особистості, філософія освітиАнотація
Розглянуто та надано визначення змісту дефініції якості освіти та визначено критерії його оцінки у межах сучасних наукових досліджень. З’ясовано, що ефективність нової парадигми освіти ґрунтується на глибокому філософському осмисленні її сутності, завдань і сенсу якості в умовах інноваційного характеру суспільного розвитку. Розкрито особливості умов формування та реалізації якості освіти в сучасному світі та чинники, які обумовлюють складність та багатогранність прояву її змісту.
Посилання
Андрущенко В. П. Філософія освіти ХХІ століття / Віктор Андрущенко // Філософія освіти. – 2006. – № 1 (3). – С. 6–12.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко. – К. Либідь, 1997. – 376 с.
Кремень В. Г. Філософія освіти ХХІ століття / Василь Кремень // Педагогіка і психологія. – 2003. – № 1 – С. 6–16.
Кримський С. Б. Заклики духовності ХХІ століття / Сергій Кримський : [з циклу щоріч. пам’ят. лекцій ім. А. Оленської-Петришин, 2002 р.] – К.: Вид. дім «КМ Академія», 2003. – 32 с.
Ясперс К. Духовная ситуация времени / Карл Ясперс. – М.: АСТ, 2013. – 285 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: