ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН БАКАЛАВРАМИ З ПСИХОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Iryna Havina Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

професійна підготовка, бакалаври з психології, природничі дисципліни

Анотація

У статті розглядаються дисципліни природничого циклу в професійній підготовці бакалаврів з психології. Детально розглянуто, якими особливостями володіють природничі дисципліни в процесі навчання бакалаврів з психології. Розкрито значення кожної природничої дисципліни в процесі навчання майбутніх психологів. Проаналізовано результати анкетування студентів першого курсу напряму «психолог».

Біографія автора

Iryna Havina, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

здобувач, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами

ім. акад. І.А. Зязюна, Національний технічний університет

«Харківський політехнічний інститут»

Посилання

Гайденко П. П. Эволюция понятия науки. М.: Наука, 1980. ,568с.

Куйбіда В. В. Розвиток природничої науки і термінології в Україні: шлях крізь епохи (XVII - початок XXI ст.): монографія / В. В. Куйбіда. - Переяслав-Хмельницький: Лукашевич О. М., 2012. – 457 c.

Петров Э. Г. Современные технологии обучения в высшей школе: учеб. пособие / Э. Г. Петров, Л. Н. Радванская, Н. В. Шаронова. – Х.: Коллегиум, 2007. – 172с.

Романовський О. Г. Формування психологічної готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності : моногр. / за ред.. О. Г. Романовського, О. С. Пономарьова, О. А Ігнатюк. – Х. : Видавець Савчук О.О.; НТУ «ХПІ», 2011. – 336 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ