ЗМІСТ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО ФАХІВЦЯ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ ТА ЕТАПИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Olena Ilienko Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.2.03

Ключові слова:

науково-методична система, етапи реалізації науково-методичної системи, конкуренто-спроможній фахівець, конкурентоспроможність

Анотація

Метою статті є на підставі аналізу літератури з проблем обґрунтування змісту науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки, етапи її реалізації, а також мету і завдання для кожного з них. Визначено різницю у розумінні понять «система формування конкурентоспроможного фахівця», яка є відкритою, синергетичною, динамічною, і «педагогічна система формування конкурентоспроможного фахівця», що є спеціально організованою, цільовою, цілісною, прогностичною, такою, що реалізується в умовах середовища підготовки фахівця. У статті виокремлено та схарактеризовано такі етапи реалізації науково-методичної системи як пропедевтичний, діагностичний, змістово-діяльнісний та результативний.

Біографія автора

Olena Ilienko, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

кандидат філологічних наук, доцент, завідуюча кафедрою іноземних мов Харківського національного університету міського господарства імені О. М. Бекетова, Харків, Україна

Посилання

Ігнатюк, О. А. (2009) Формування готовності майбутнього інженера до професійного самовдосконалення: теорія і практика: монографія. Х. : НТУ «ХПІ»,432 с.

Іонова, О. М. (2011) Системний та синергетичний підходи у педагогічних дослідженнях : навчальний посібник. Х.:ХНПУ імені Г.С. Сковороди,. 50 с.

Козловський, Ю. М., & Козловська, І. М (2015) Едукаційна інтегрологія: монографія. Львів : Сполом,360 с.

Кузьмина, Н. В.(1980) Методология системних исследований: учебное пособие. Львов:Изд-во ЛГУ, 172 с.

Грицанов, А. А. (2001) Новейший философский словарь: 2-е изд. Минск: Интерпрессервис; Книжный дом,1280 с.

Новиков, А. М. (2005) Методология учебной деятельности. М.: Эгвес,176 с.

Резван, О. О. (2014) Формування професійно-рефлексивної позиції майбутнього фахівця автомобільно-дорожньої галузі: монографія. Х.: «Точка»,400 с.

Романовський, О. Г.,Пономарьов, О. С.,Гуревичов, М. М., & Резнік,С. М. (2014) Оцінка конкурентоспроможності фахівця і якості його професійної підготовки: навч.-метод. посіб. Х.:НТУ «ХПИ»,68 с.

Сушенцева, Л. (2011) Формування професійної мобільності майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах : теорія і практика : монографія. Кривий Ріг: «Видавничий дім»,385 с.

Швалева, А. В. (2007) Развитие профессиональной направленности личности студентов технических специальностей :Дис. … канд. пед. наукпо спец. 13.00.08 Оренбург, 219 с.

Штефан, Л. В. (2013) Теоретичні і методичні засади формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Дис. на здобуття ступ. д. пед.наук зі спец. 13.00.04. Х.: 535 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ