ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.2.04Ключові слова:
креативність, креативність психолога, вищий навчальний заклад, методика, методи евристичного навчання, експеримент.Анотація
Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як формування креативності майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. Розглянуто суть понять «креативність», «креативність психолога», запропонована методика її формування у студентів-психологів під час навчання при вивченні дисциплін психолого-педагогічного циклу; ефективність методики доведена експериментальним шляхом.
Посилання
Барышева, Т. А., & Жигалов, Ю. А.(2006) Психолого-педагогические основы развития креативности : учеб. пособие. СПб. : СПГУТД, 268 с.
Богдан, Ж. Б., & Солодовник, Т. О. (2016) Застосування педагогічних технологій у підготовці майбутніх фахівців у сучасних умовах освіти. Сучасні педагогічні технології в освіті:зб. наук.-метод. праць. За ред. Р.П. Мигущенка, Ю.І. Панфілова. Х.: НТУ «ХПІ»,27-35 с.
Богоявленская, Д. Б. (2002) Психология творческих способностей. М.: Академия,320с.
Гилфорд, Дж. (1965) Три стороны интеллекта. Пер. с англ. Э. А. Голубевой. Психология мышления. За ред. А. М. Матюшкин. М.: Прогресс, С. 443-456.
Гриненко, І. В. (2008) Педагогічні умови розвитку креативності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі фахової підготовки : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04/1.192 с.
Дунаєва, О. М. (2005) Актуальні проблеми формування педагогічної креативності майбутніх учителів. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 16, К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова
Євдокимова, Н. О., Партенадзе, О. В.,& Біда, А. М. Моделювання розвитку професійно важливих якостей майбутнього психолога у сфері тренінгових технологій. Психологiчнi науки. Збірник наукових праць. Випуск 2.13 (109) С.62-67.
Моляко, В. О. (2007) Творчий потенціал особистості. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки. К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова,. Вип. 17. С. 16 - 22.
Морозов, А. В., & Чернилевский, Д. В. (2004) Креативная педагогика и психология: Учебное пособие. М.: Академический Проект, 2-е изд. 506 с.
Пономарёв, Я. А. (1988) Психология творчества. Тенденции развития психологической науки. М.: Наука, С. 21-25.
Сисоєва, С. О. (1998) Педагогічна творчість учителя: Визначення, теоретична модель, функції підготовки. Педагогіка і психологія. К.: Педагогічна думка,255 с.
Циба, В. Т. (2005) Системна теорія особистості: регулятивно-детерміністська парадигма. Соціальна психологія. №6.С. 18-30.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: