ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Tetyana Hura Національний технічний університет «Харківський політехнічних інститут», Ukraine
  • Boris Furmanets Національний технічний університет «Харківський політехнічних інститут», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.2.06

Ключові слова:

потенціал особистості, освітній процес, заклад вищої технічної освіти, системний підхід, майстерність, критерії патріотичного, духовного і морального виховання, соці-ально-психологічна активність, здоровий спосіб життя.

Анотація

У статті  представлено систематизований, науково-теоретичний підхід до формування потенціалу особистості  студента технічного університету; звернено  увагу на доцільний, системоутворюючий вплив на свідомість і поведінку студентів; наголошується на важливості формування їх як особистостей на основі критеріїв духовного, патріотичного та морального  виховання у процесі їх професійного становлення.

Біографії авторів

Tetyana Hura, Національний технічний університет «Харківський політехнічних інститут»

кандидат педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна; Харків, Україна

Boris Furmanets, Національний технічний університет «Харківський політехнічних інститут»

кандидат психологічних наук, професор кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна; Харків, Україна

Посилання

Дубенюк, Н. (2007) Большая психологическая энциклопедия. М.: Эксмо,544 с.

Волкова, Н. П. (2001) Педагогіка: Посібник для студентів. К.: Центр «Академія». 576 с.

Выготский, Л. С. (1991) Педагогическая психология. Под ред. В. В. Давыдова. М.: Педагогика. 480 с.

Гура, Т. В. (2017) Психологічні особливості інженерної діяльності. Психологічний часопис: збірник наукових праць: за ред. С.Д. Максименка. № 6 (10). Вип. 10. Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. С. 51-62.

Зязюн, І. А. (2000) Педагогіка добра: ідеали і реалії: Наук.-метод. посб. К.: МАУП. З12 с.

Корольчук, М. С., Крайюк, В. М. & Марченко, В. М. (2007) Психологія: схеми опорні конспекти, методики: Навчальний посібник для студентів вищих навчльних закладів. К.: Едьга. Ніка-Центр. 329с.

Леонтьев, Д. А. (2011) Личностный потенциал: структура и диагностика. М.: Смысл. 680 с.

Фурманець, Б. І. (2017) Соціально-психологічне обґрунтування евристичної моделі особистості лідера: междунар. науч.-прак.конф.,16-17 трав. С.5.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ