ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.2.06Ключові слова:
потенціал особистості, освітній процес, заклад вищої технічної освіти, системний підхід, майстерність, критерії патріотичного, духовного і морального виховання, соці-ально-психологічна активність, здоровий спосіб життя.Анотація
У статті представлено систематизований, науково-теоретичний підхід до формування потенціалу особистості студента технічного університету; звернено увагу на доцільний, системоутворюючий вплив на свідомість і поведінку студентів; наголошується на важливості формування їх як особистостей на основі критеріїв духовного, патріотичного та морального виховання у процесі їх професійного становлення.
Посилання
Дубенюк, Н. (2007) Большая психологическая энциклопедия. М.: Эксмо,544 с.
Волкова, Н. П. (2001) Педагогіка: Посібник для студентів. К.: Центр «Академія». 576 с.
Выготский, Л. С. (1991) Педагогическая психология. Под ред. В. В. Давыдова. М.: Педагогика. 480 с.
Гура, Т. В. (2017) Психологічні особливості інженерної діяльності. Психологічний часопис: збірник наукових праць: за ред. С.Д. Максименка. № 6 (10). Вип. 10. Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. С. 51-62.
Зязюн, І. А. (2000) Педагогіка добра: ідеали і реалії: Наук.-метод. посб. К.: МАУП. З12 с.
Корольчук, М. С., Крайюк, В. М. & Марченко, В. М. (2007) Психологія: схеми опорні конспекти, методики: Навчальний посібник для студентів вищих навчльних закладів. К.: Едьга. Ніка-Центр. 329с.
Леонтьев, Д. А. (2011) Личностный потенциал: структура и диагностика. М.: Смысл. 680 с.
Фурманець, Б. І. (2017) Соціально-психологічне обґрунтування евристичної моделі особистості лідера: междунар. науч.-прак.конф.,16-17 трав. С.5.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: