ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ В ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ОСВІТНІХ НАУК
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
магістр освітніх наук, асоціативні методи, метод інтелект-карт, інтелект-карта, експериментАнотація
Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як підготовка магістрів освітніх наук за допомогою асоціативних методів навчання, а саме методу інтелект-карт. Проведене експериментальне дослідження щодо впровадження такого методу навчання в процес підготовки майбутніх магістрів освітніх наук підтвердило його ефективність.Посилання
B'yuzen, T. & B'yuzen, B. (2003) Supermyshlenie. [Superthinking]. Mn.: Popurri [in Russian]
B'yuzen, T. & B'yuzen, B. (2010) Intellekt-karty. Prakticheskoe rukovodstvo. [Intelligence cards. A practical guide]. Minsk: Popurri, 368 p. [in Russian]
Romanovskyi, O. H. Hrynova, V. M. & Rezvan, O. O. (2018) Mentalni karty yak innovatsiinyi sposib orhanizatsii informatsii v navchalnomu protsesi vyshchoi shkoly [Mental cards as an innovative way of organizing information in higher education] Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia. Vyp. 2 (64). P. 185 – 196. [in Ukrainian]
Oksentyuk, N. V. (2015) Mozhlyvosti zastosuvannia mental'nykh kart u navchal'nomu protsesi. [Possibilities of using mental maps in the educational process]. Technologies of teaching: a scientific and methodical collection. Rivne: NUVGP, Issue 15, p.p. 194 – 208 [in Ukrainian]
Radchenko, I. (2010) Tekhnolohii Concept mapping ta Mind mapping u konteksti informatsiino-dydaktychnoho seredovyshcha. [Concept mapping and Mind mapping technologies in the context of the didactic en-vironment]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia. № 1. P. 90 – 98 [in Ukrainian]
Tereshchenko, N. V. (2012) Intelekt-karty - suchasni innovatsiini sotsialni tekhnolohii navchannia v systemi osvity. [Intellect Cards - modern innovative social learning technologies in the education system]. Vcheni zapysky: zb. nauk. pr. M-vo osvity i nauky Ukrainy, DVNZ "Kyiv. nats. ekon. un-t im. Vadyma Hetmana". Vyp. 14, ch. 1. Kyiv: KNEU. P. 139 – 145 [in Ukrainian]
Farrand, P., Fearzana, H. & Hennessy, E. (2002) The efficacy of the “mindmap” study technique. Medical Education.p.426-431
Stokhof, H., de Vries D., Bastiaens, T. & Martens, R. (2019) Mind Map Our Way into Effective Student Questioning: a Principle-Based Scenario Volume 49. P. 347 – 369
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: