ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ

Автор(и)

  • Tamara Poyasok Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2818-6524
  • Olena Bespartochna Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-8210-314X

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

комунікативна компетентність, вчитель музики, педагогічний коледж, тренінг, інноваційні засоби навчання

Анотація

Розглянуто структуру і зміст комунікативної компетентності майбутнього вчителя музики; досліджено умови її ефективності та поетапне формування; наведено зміст тренінгу формування комунікативної компетентності майбутніх вчителів музики.

Біографії авторів

Tamara Poyasok, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

доктор педагогічних наук, професор, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського; Кременчук, Україна

Olena Bespartochna, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

кандидат педагогічних наук, доцент, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського; Кременчук, Україна

Посилання

Borbych, N. V. (2012) Analiz rivnia sformovanosti sotsial'noi kompetentnosti studentiv pe6dahohichnoho koledzhu. [Equal Opportunities Analysis for Social Validityin Teachers College]. Pedahohichnyj dyskurs. Edit. № 13. P. 36 ‒ 42. [in Ukrainian]

Horbenko, O. V. Muzychno-vykonavs'ka kompetentnist' majbutn'oho vchytelia muzyky iak pedahohichna problema. [Musical and performing competence of the future music teacher as a pedagogical problem]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky. Edit. № 101.P. 92‒100. [in Ukrainian]

Zamorotska, V. V. (2017) Komponenty hotovnosti majbutnikh uchyteliv muzyky do spivpratsi z uchniamy v osvitn'omu protsesi. [Components of future music teachersreadiness to cooperate with students in educational process]. Profesionalizm pedahoha: teoretychni i metodychni aspekty. Edit. № 6. Sloviansk. P. 35 ‒ 44. [in Ukrainian]

Ivanova, Ye. M. (2005) Komunikatyvna kompetentnist' vchytelia muzyky. [Music teacher communicative competence]. Nauka i suchasnist': zb. nauk. prats' Natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Volume 48. K.: NPU named after M. P. Drahomanov. P. 43 ‒ 49. [in Ukrainian]

Kuznetsov, V. I. (2001) Principy aktivnoj pedagogiki: Chto i kak prepodavat' v sovremennoj shkole: posobie dlja studentov vyssh. ped. ucheb. zavedenij [Principles of active pedagogy: What and how to teach in a modern school: a guide for students of higher education.ped.institutions].M.: Academy, 120 p. [in Russian]

Mykhailychenko, O. V. (2004) Osnovy zahal'noi ta muzychnoi pedahohiky: teoriia ta istoriia. [General and Music Pedagogy Foundations: Theory and History]. Sumy: Science, 210 p. [in Ukrainian]

Oleksiuk, O. M. (2006) Muzychna pedahohika. [Music Pedagogy]. K.: KNUKiM, 188 p. [in Ukrainian]

Oleksiuk, O. M. (2004) Pedahohika dukhovnoho potentsialu osobystosti: sfera muzychnoho mystetstva. [Individual’s spiritual pedagogy potential: musical art area]. K.: Ukraine’s knowledge, 64 p. [in Ukrainian]

Padalka, H. M. (2008) Pedahohika mystetstva (teoriia i metodyka vykladannia mystets'kykh dystsyplin) [Art Pedagogy (Theory and Methods in Teaching of Art Disciplines)]. K.: Education of Ukraine,. 274 p. [in Ukrainian]

Rudnytska, O. P. (2010) Mystets'ka osvita v Ukraini: teoriia i praktyka. [Art Educationin Ukraine: Theoryand Practice]. Sumy: Sumy DPU namedafter A. S. Makarenko, 225 p. [in Ukrainian]

Savenkova, L. A., Romanova, H. M. & Artiushyna, M. V. (2011) Formuvannia psykholoho-pedahohichnoi kompetentnosti vykladachiv: treninh-kurs dlia vykl. [Psychological and pedagogical formation of teachers’ competence: training course for teachers in University]. K.: KNEU, 390 p. [in Ukrainian]

Serhiienko, L.V. (2009) Formuvannia profesijno znachuschykh iakostej osobystosti pedahoha zasobamy dydaktychnoi hry. [Formation of professionally significant teacher's personality qualities by means of didactic game]. Osvita Donbasu. № 2. P. 73 ‒ 77. [in Ukrainian]

Skoryk, T. V. (2016) Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti majbutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva. [Communicative competence formation of future music teachers]. Naukovi zapysky. Psykholoho-pedahohichni nauky № 3. P. 109 ‒ 111. [in Ukrainian]

Stashevska , I. O. (2016) Sutnist', struktura i vzaiemozv'iazky muzychnoi pedahohiky iak naukovoi systemy ta muzychno-osvitn'oi praktyky. [The essence, structure and connections of music pedagogy as a scientific system and music-educational practice]. Osvita ta pedahohichna nauka. № 1 (164). P. 13 ‒ 23. [in Ukrainian]


##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-20

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ